Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mariola-polak same konkrety 🙂 Opisz co jak i gdzie, jaki przewoźnik itp ?
Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.inpost
probuje rowniez zmienic na inny paczkomat rowniez nie działa ten sam komunikat
@mariola-polak sprawdź czy kupujący podał komórkę ? bo stacjonarny nie przejdzie 😞
albo czy numer jest zerem a nie daj borze z prefiksem
klient wskazał swoj numer telefonu z zagranicy i w tym juz widze problem.Pytanie czy juz po dokananiu zakupu i ołacie moze to zmienic w swoim profilu i czy to sie zmieni przy juz zakupionym produkcie ,a moze juz ta przesylka powiedzmy jest starcona.
@mariola-polak zapewne to jest na allegro Lokalnie nie nadawałem tam ale z tego co się orientuję nie da się tego zmienić ale zawołam pomoc może coś poradzą 🙂
@_HolaOla_ @mr_oma @la_nika potrzebna pomoc 🙂