Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, sprzedałam przedmiot na allegro lokalnie i nie mogę wypłacić środków, pomimo, że :
1. Konto na allegro i konto bankowe ma takie same dane
2. Wypełniłam formularz dotyczący danych z dowodu osobistego i wysłałam skan
3. Zrobiłam kilkukrotnie przelew w Payu i Przelewy 24 na kwotę 1,01 zł
Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam
@Client:104010263 Cześć 🙂 Weryfikacja u operatora PayU trwa 3 dni robocze, u operatora P24 do 5 dni roboczych.
Widzę, że przelew weryfikacyjny zleciłaś tylko do operatora Przelewy24, chociaż środki masz na saldzie PayU. Wykonaj proszę przelew weryfikacyjny do PayU. Wystarczy, że wejdziesz do poniższej zakładki i klikniesz przycisk [Przejdź do banku]: https://allegro.pl/moje-
Po zleceniu jednego przelewu nie zlecaj kolejnych przelewów, tylko poczekaj 3 dni na weryfikację danych. 🙂
Dziękuję serdecznie , za pomoc 🙂
W ciągu 30 minut od wykonania zalecenia konto zostało aktywowane a na drugi dzień środki były już na koncie bankowym. Olu serdecznie dziękuję za skuteczną pomoc, szczególnie za szybką reakcje na zgłoszony problem, dziękuję 🙂
@Client:104010263 Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość 🙂
Ja NIESTETY nie mogę się doczekać aktywacji wypłat moich środków zgromadzonych na koncie pomimo ,że wszelkie dokumenty przesłałem,przelew bankowym wykonany nawet parę razy. Sytuacja trwa już kilka dni widzę ciągle status nieaktywny ,że jest w trakcie weryfikacji. To jest bardzo irytujące ,uciązliwe,odbiera wszelkie chęci do działania .
@TopSeller_01, musisz przesłać dokument tożsamości do PayU oraz zlecić przelew weryfikacyjny. Natomiast jeśli chodzi o Przelewy24, poprosiliśmy o przyspieszenie weryfikacji.
Dziekuje za odpowiedz,ale ja dokument tożsamości wysłałem chyba dwukrotnie i przelew z banku także wykonany.Przecież o tym napisałem na wstępie ,mimo to nadal wypłaty są nieaktywne. Wielokrotne żądanie dokumentu przez Payu wzbudza podejrzenia i obawy czy nie zostanie to wykorzystane do jakiegoś oszustwa. Jest to skandaliczne.