anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka Allegro Lokalnie

krys10000
#2 Obserwator#

Witam dnia 04.07.2024r wpłynęło mi zamówienie na kurtkę za kwotę 59.99zł dzisiaj 08.07.2024 otrzymałem informację z allegro że przesyłka nie została odebrana i zostanie zwrócona nadawcy moje pytania teraz brzmią tak 
1. Kto płaci za zwrot przesyłki do nadawcy
2. Czy muszę zwrócić koszty za produkt 
3. Kto ponosi ewentualne koszty kolejnej wysyłki

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@krys10000  1 Kupujący

                         2 Nie

                          3 Kupujący

 towar nadal jest kupującego.

oznacz moderatorów

krys10000
#2 Obserwator#

Czyli nie muszę zwracać produktu a odebrać go z paczkomatu czy zostawić i niech kupujący szuka 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie nie musisz jej odbierać, ale możesz a wówczas czekasz na ruch kupującego i rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów

krys10000
#2 Obserwator#

A kupujący jaki ma czas na decyzje?

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Żadnego, jak sprzedaż prywatna to towar po opleceniu jest jego.

oznacz moderatorów

krys10000
#2 Obserwator#

Czyli podsumowując ja nie muszę zwracać kasy za kurtkę towar odebrać i niech czeka na decyzję a w przypadku braku kontaktu niech leży na dnie szafy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To skomplikowane, ale przy sprzedaży prywatnej towar po zakupie i opłaceniu jest własnością kupującego, sprzedający odpowiada do czasu wysyłki, a na zwrot prywatny sprzedający musi się zgodzić.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

reklamacje na wysyłki można składać do 1 roku więc nawet jak się zapyta po 12 miesiącach i 1 dniu to mówisz mu papa roszczenia reklamacyjne na wysyłkę wygasły

oznacz moderatorów