Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dnia 04.07.2024r wpłynęło mi zamówienie na kurtkę za kwotę 59.99zł dzisiaj 08.07.2024 otrzymałem informację z allegro że przesyłka nie została odebrana i zostanie zwrócona nadawcy moje pytania teraz brzmią tak
1. Kto płaci za zwrot przesyłki do nadawcy
2. Czy muszę zwrócić koszty za produkt
3. Kto ponosi ewentualne koszty kolejnej wysyłki
Czyli nie muszę zwracać produktu a odebrać go z paczkomatu czy zostawić i niech kupujący szuka
W zasadzie nie musisz jej odbierać, ale możesz a wówczas czekasz na ruch kupującego i rozwiązanie problemu.
A kupujący jaki ma czas na decyzje?
Żadnego, jak sprzedaż prywatna to towar po opleceniu jest jego.
Czyli podsumowując ja nie muszę zwracać kasy za kurtkę towar odebrać i niech czeka na decyzję a w przypadku braku kontaktu niech leży na dnie szafy
To skomplikowane, ale przy sprzedaży prywatnej towar po zakupie i opłaceniu jest własnością kupującego, sprzedający odpowiada do czasu wysyłki, a na zwrot prywatny sprzedający musi się zgodzić.
reklamacje na wysyłki można składać do 1 roku więc nawet jak się zapyta po 12 miesiącach i 1 dniu to mówisz mu papa roszczenia reklamacyjne na wysyłkę wygasły