Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc. Czytałem kilka podobnych wątków na forum, jednak żaden z nich nie zawierał finalnej odpowiedzi, czyli co sprzedający zrobił z nieodebraną przesyłką.
Sprzedałem na Allegro Lokalnie kurtkę, którą wysłałem do paczkomatu kupującego. Dzisiaj o 12:00 mija termin jej odbioru z paczkomatu, próbowałem się skontaktować z kupującym, ale nie odpisuje na wiadomości (nawet ich nie przeczytał). Miałem już kilka takich przypadków i zawsze odbierałem przesyłkę zwrotną, zwracałem pieniądze pomniejszone o koszt wysyłki i zwrotu, ale mam już tego po dziurki w nosie. Nie zamierzam nic odbierać.
Co się stanie jeśli nie odbiorę przesyłki, która do mnie wróci? Sprzedaję jako osoba prywatna, nie przyjmuję zwrotów. Z tego co wyczytałem to nie przysługuje w takim przypadku prawo do odstąpienia od umowy, ani zwrotu bez mojej zgody, a takiej nie wyrażam.
Pozdrawiam.
Możesz odebrać i wezwać kupującego do ponownego odbioru a nawet potrącić za magazynowanie co może doprowadzić do braku zwrotu środków, możesz także nie odebrać i przesyłka będzie "gdzieś" leżeć a co się z nią stanie później>nikt nie wie, także nie wiemy jak postąpi kupujący i jak rozwinie się sprawa. Nie musisz odbierać to jest jasne.