Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
klient kupil na allegrolokalnie z wysylka pobraniowa i nie odebral przesylki.
jak odzyskac pieniadze za prowizje / obsluge sprzedazy?
nie widze nigdzie takiej opcji 😞
@viwaldi1 W Allegro Lokalnie nie pobieramy prowizji, dlatego wystąpienie o jej zwrot nie jest możliwe. W przypadku zakupu naliczana jest opłata za obsługę transakcji.
Jeśli nie chcesz, aby taka sytuacja się powtórzyła, możesz wyłączyć przesyłki z opcją płatności za pobraniem.
Troche slabe to... Sprytne ale slabe...
Nazwac inaczej haracz za obsluge i zostawic klienta samego sobie... bo to przeciez juz nie prowizja.
Dziekuje za dobra rade... wylacze sie w ogole z allegrolokalnie.
@viwaldi1 napisz do allegro dołączając numer listu przewozowego nieodebrane paczki.