Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam Pani żyrandol ze szklanymi elementami. Pani paczkę ledwo otworzyła i stwierdziła, że chce zwrócić. Jako osoba prywatna nie zgodziłam się na zwrot, więc ona zaczęła powoływać się na niezgodność z opisem. Zdjęć na aukcji było 13, w tym zbliżenia stanu lampy (ponad 60cio letniej) oraz opis. Pani założyła dyskusję w której powoływała się na niezgodność, a finalnie na uszkodzenia szklanych elementów oraz braki w lampie (na aukcji w ujęciach widać doskonale, że wszystko jest), bo dopiero ją w sumie odpakowała. Na reklamacje u przewoźnika było już za późno (dzięki opieszałości kupującej). Minęło 14 dni dyskusji, kupująca oznaczyła ją jako nierozwiązaną i zwróciła się o zwrot z AP. W dyskusji wielokrotnie przedstawiałam swoje stanowisko i przytaczałam argumenty, dlaczego zwrot pieniędzy jest bezzasadny. Czy muszę jeszcze coś pisać? Mam wrażenie, że tej dyskusji pracownik allegro poprostu nie czytał i rzucał suchymi formułkami.
Pozdrawiam
Będziesz mogła odnieś się do wniosku Allegro Protect, masz prawo nie przyjmować zwrot i masz prawo odrzucić reklamację jak wszystko było zgodne z opisem.
Już ten wniosek został złożony, mam się jeszcze raz odnieść do tego w dyskusji na allegro ? Czy na maila ? Z resztą w tej dyskusji przedstawiłam wszystkie swoje argumenty.