anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesłuszny zwrot środków z programu ochrony kupujących

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

No to jestem ciekaw czy ktoś miał już podobną sytuację mianowicie kupujący zamiast zwrócić paczkę którą zamawiał za pośrednictwem Smart postanowił że otworzy dyskusję no i zażąda zwrotu kosztów więc standardowa procedura robiłem wszystko do CO Allegro chciało zaczynając od pokazania numeru przesyłki która do niego pojechała no i już nikt więcej o nic nie pytał po siedmiu dniach nie nie pytali go dlaczego nie nie dokonał zwrotu na swoim koncie Allegro dlaczego nie zwrócił paczki nikt o nic go tak naprawdę nie pytał tylko zaproponowano mu zwrot środków z programu ochrony kupujących mało tego ja w swojej sprzedaży nie miałem zagwarantowanych zwrotów ale chciałem się zgodzić tylko że nie miałem kontaktu z kupującym i nie było się w żaden sposób jak dogadać pisałem to oczywiście w dyskusji że nie odbiera telefonów że czekam na zwrot po czym dostałem informację na maila że jego wniosek został zaakceptowany środki wypłaconym i tak naprawdę 0 wyjaśnień nikt się nawet o nic nie zapytał więc odpisałem na maila że nadal czekam na zwrot nie ma kontaktu z kupującym oczywiście w odpowiedzi jakieś krótkie treści typu żeby się dogadać że zgłosił że nie otrzymał żadnych nie udowodnił tego żaden sposób więc jeszcze na sam koniec dyskusji napisałem prośbę o zamknięcie bo nadal jest zwrot niedostarczony a kupujący już po tym jak otrzymał środki tylko zakończył dyskusję nawet nie skwitował tego żadnym zdaniem a teraz Allegro twierdzi że to niby ja nie brałem udziału w dyskusji jak ja robiłem niezwłocznie to co ode mnie wymaga. Dodatkowo środki które zapłacił kupujący za za przedmiot specjalnie zostawiłem na swoim koncie PayU nie przelewając ich na swoje konto bankowe Allegro zablokowało mi te środki z programu ochrony kupujących saldo mam teraz na minusie o właśnie ten kwotę która nie jest mała bo chodzi o 4000 zł nie mogę ani wypłacić środków od kupującego najpierw muszę rozliczyć rachunek który tak naprawdę został niesłusznie wypłaconych i teraz kupując ma i wysyłkę i kasę a ja zostałem z problemem i pomocy nie uzyskałem żadnej pozytywnej relacji rozwiązuję umowę jak tylko to uda mi się zamknąć

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

komis-bell
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Może moderatorzy coś tu spróbują wyjaśnić.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:33226512 Słownik PWN : interpunkcja «zasady użycia znaków przestankowych w piśmie; też: stawianie tych znaków lub te znaki» 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

Korzystałem z pomocy moderatora mowy na tekst dlatego tak to wygląda nie inaczej no nie mam czasu żeby się rozpisywać aż tak

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:33226512 Cześć. Twoje konto zostało zablokowane, ponieważ nie rozwiązałeś problemów z Kupującymi. Tylko w czerwcu przyznaliśmy Twoim kupującym aż 4 POKi.

W dyskusji dotyczącej zamówienia numer 06a6a770-1403-4645-b7ef-6a19d5ddb41c (Allegro Lokalnie) Kupujący zgłosił, że otrzymał od Ciebie nie ten produkt, który zamówił i postanowił odesłał paczkę (nie otrzymał telefonu, tylko inny przedmiot). Nie dostał jednak ani zwrotu pieniędzy, ani właściwego produktu. Poprosiliśmy Cię o potwierdzenie zwrotu pieniędzy lub potwierdzenie nadania prawidłowego zamówienia. Zamiast numeru nadania nowej paczki, 7 czerwca załączyłeś w dyskusji zrzut ekranu z widocznym starym potwierdzeniem nadania paczki. Na kolejną wiadomość od Ciebie czekaliśmy aż do 21 czerwca, jednakże już nie wypowiedziałeś się w dyskusji.

Taka sytuacja jest niedopuszczalna - kupujący otrzymał od Ciebie zapewnienie podczas rozmowy telefonicznej, że otrzyma zwrot pieniędzy, jednak tak się nie stało. Postanowił zatem złożyć wniosek o POK, żeby odzyskać swoje pieniądze. 

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

Kupujący otrzymał od was zwrot i nie odesłał towaru, czyli ma pieniądze i towar. Jak to wyjaśnicie?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Secondspro Nie widzę na tym koncie żadnej Dyskusji ani POK, zatem trudno do tego się odnieść. Mogę przyjrzeć się tej sprawie, ale poproszę Cię o numer zamówienia.

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka  mowa o wątku autora

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Secondspro Kupujący odesłał błędne zamówienie. 

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

Ale jakim prawem zwróciliście pieniądze kupującemu bez odesłania towaru? Teraz sprzedający został bez towaru i pieniędzy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Secondspro Jak napisałam wyżej - kupujący odesłał towar do Sprzedającego. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:33226512 To jak to w końcu było - otrzymałeś od kupującego błędnie nadany przez Ciebie towar czy nie?

oznacz moderatorów

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

Oczywiście że nie otrzymałem dlaczego dlaczego nie został wygenerowany zwrot skoro była wysyłka Smart kupujący najpierw kombinował że wyślę ją kurierem bo będzie szybciej na co się nie zgodziłem miał normalnie wygenerować zwrot darmowy Smart przez paczkomat i tego nie zrobił inni go nawet o to nie pytał

oznacz moderatorów

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

Skąd ma pani takie informacje że odesłał nie wygenerował zwrotu nie wybrał opcji zwrotu nie nadał przesyłki nikt go nawet o to nie pytał więc skąd ta informacja? Nawet na samym końcu dyskusji dopisałem że nadal brak zwrotu towaru na co w ogóle nie odpowiedział tylko zamknął bo już dostał zwrot środków

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

No co, wałek poleciał. Sprawa do sądu

oznacz moderatorów

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

Sprawa została już zgłoszona ale po prostu jestem całkowitym szoku podejścia ze strony serwisu naprawdę w życiu czegoś takiego nie widziałem jeszcze mi wmawiają za swoje nie kompetencje jakieś po prostu odpowiedzi dostaje że że powinienem zgłosić to do InPostu że że powinienem się dogadać wszystko ja powinienem gdzie tak naprawdę w ogóle nikt nawet nie zapytał dlaczego podstawowe pytanie pierwsze tak proszę dokonać zwrotu no po co jest ten Smart tak

oznacz moderatorów

Client:33226512
#7 Wielbiciel#

Ja to wszystko na bieżąco opisywałem w dyskusji że kupujący nie odpowiada że nie wywiązał się z umowy że nie trzyma się regulaminu mało tego wysyłałem maile jeszcze z prośbą o pomoc odblokowanie konta o nierozwiązana sprawę to tak jakby nikt tego w ogóle nie czytał 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:33226512 Nie możesz wymagać od Kupującego odesłania towaru w ramach Smart i uzależniać od tego zwrotu środków, ponieważ na Allegro Lokalnie w ogłoszeniach z oznaczeniem Smart! darmowy zwrot jest niedostępny.

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

@Client:33226512 wysłałeś towar zgodny z opisem?

 

oznacz moderatorów

Secondspro
#9 Pomysłodawca#

@Client:33226512 wypowiedz się

oznacz moderatorów