anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niespodziewana opłata z Allegro Lokalnie

Client:122956949
#7 Wielbiciel#

Witam. Niecałe 3 miesiące temu na Allegro Lokalnie doszło do transakcji pomiędzy mną a kupującym. Wysłałam przedmiot zgodnie z umową jednak kupujący bezpodstawnie założył dyskusję w sprawie. Wyjaśniłam całą sytuację i podesłałam dowody, a kupujący złożył reklamację z tytułu rękojmi. Po dłuższej konsultacji dowiedziałam się, że mój przypadek kwalifikuje się do wydania decyzji reklamacyjnej na odległość z racji tego, że wszystkie wątpliwości w reklamacji kupującego zostały rozwiane przeze mnie dzięki dowodom i nie potrzebuje fizycznie przedmiotu do wydania decyzji. Tak właśnie zrobiłam, uznałam sprawę za zamkniętą i postanowiłam rozwiązać umowę z Allegro z racji na liczne przykre sytuacje które mnie spotkały (takie jak właśnie ta).

Wczoraj zobaczyłam na poczcie email, cytuję:

"W związku z tym, że kupujący w ramach rękojmi odesłał towar, który nie został przez Panią przyjęty w celu realizacji procesu reklamacji, doliczyliśmy do Pani rachunku poniesione przez kupującego koszty odesłania. Kupujący zostanie również obarczony kosztami zwrotu nieodebranej paczki - jeżeli tak się stanie, również zostaną one doliczone do Pani rachunku."

Z jakiejś racji została naliczona na koncie opłata ponad 1200 zł.

Po 1 - Nie dostałam ŻADNEJ informacji o przesyłce zwrotnej. Ani na mail, ani na numer telefonu także wnioskuję, że żadna paczka nie została do mnie wysłana, bądź została wysłana na nie moje dane co jest pomyłką.

Po 2 - Nie ma to znaczenia, ponieważ tak jak już wspominałam - żadna paczka zwrotna nie powinna być wysłana, co było przeze mnie uargumentowane. Decyzja reklamacji została przeze mnie wydana na czacie - zgodnie z umową (po konsultacji). Decyzja była oczywiście słusznie negatywna i uznałam sprawę za zamkniętą.

 

Dodam jeszcze, że umowa została przeze mnie rozwiązana ponad 2 miesiące temu i nie mam dostępu do informacji jako iż konto już nie istnieje. Sprzedany przedmiot jest u kupującego i niestety rachunek nie zostanie uregulowany.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:122956949 poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:122956949
#7 Wielbiciel#

Niestety nie ma dostępu do tego konta i nie mam żadnego podglądu do całej sprawy 🤷🏻‍:płeć_żeńska: Nie mam pojęcia co w tej sytuacji zrobić

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

bo pewnie założył ci drugą dyskusję i złożył w niej 2 reklamację

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I tu może być pies pogrzebany: Dodam jeszcze, że umowa została przeze mnie rozwiązana ponad 2 miesiące temu i nie mam dostępu do informacji jako iż konto już nie istnieje. Sprzedany przedmiot jest u kupującego i niestety rachunek nie zostanie uregulowany. Moze złożył powtórnie reklamację a ma na to 2lata.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:122956949 a czy masz możliwość odpowiedzi na cytowany e-mail? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:122956949
#7 Wielbiciel#

Tak

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:122956949 w takim razie odpisz proszę na tę wiadomość. Doradca będzie mógł Ci pomóc i to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów