Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z nieuczciwym kupujacym. Zakupił u mnie Gry przesłane drogą elektroniczną.
Po kilku dniach otworzył dyskusję i opisał, że nie otrzymał towaru.
Pokazałem w dyskusji dowody przesłania i odebrania gier przez kupującego. Jeden z pracowników allegro napisał „Z toku dyskusji wynika, że towar został dostarczony na wskazane konto.” Llecz kupujący dalej twierdzi, że ich nie otrzymał. I wystąpił o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących POK.
Kupujący wyłudza zwrot pieniędzy bez odesłania towaru. A Allegro zapewne każde mi jeszcze oddać z mojego portwela... Kupujący dopuścił się oszustwa Art. 286 i teraz jak mam udowodnić swoją rację skoro potwierdzenie otrzymania towaru przez kupującego nie wystarczyło?
@PrimeClothes Sprzedając na Allegro musisz wiedzieć, że serwis staje zazwyczaj po stronie kupującego, który ma być zadowolony z transakcji. To z pieniędzy kupujących utrzymują się sprzedawcy i samo Allegro, dlatego tak jest. Po wypłacie rekompensaty z POK nie zawsze sprzedawca jest wzywany do zwrotu środków, ale czasem wezwany być może pod groźbą zablokowana konta. Wiele zależy od przebiegu Dyskusji i od dowodów. Najlepiej działać tak, aby Allegro nie musiało podejmować działań, czyli załatwiać zasadne reklamacje zgodnie z zasadami. W przeciwnym razie pojawiać się będą problemy po wypłacie rekompensaty z POK.
Dostałem informację, że nie pokryje kosztów:
W trosce o dobre relacje zaproponowaliśmy Kupującemu skorzystanie z POK, jednak w tym przypadku nie będziemy wymagać od Pana zwrotu środków oraz dalszych wyjaśnień. Konsekwencje tej wypłaty ponosi tylko Allegro.
Kupujący zapewne mógł dopuścić się więcej takich czynów oszustwa i fałszerstwa plików (w załączonych dyskusjach do allegro) w celu uzyskania korzyści majątkowej lub jesli raz mu się udało będzie próbował robić to ponownie...
Allegro samo jest sobie winne.
[edycja]
Nie znam sprawy, ale jeżeli to co piszesz jest prawdą, to mam nadzieję że ten nieuczciwy kupujący naciągnie tak allegro jeszcze na setki tysięcy złotych, a najlepiej miliony... (marzenie ściętej głowy, wiem...)
Może kiedyś allegro przejrzy na oczy i przestanie traktować kupujących jak jakieś święte krowy, a sprzedawców zaczną traktować z większym szacunkiem.
W końcu to my sprzedawcy utrzymujemy ten cały... grajdołek.
Przecież to nie Allegro zapłaci czy zapłaciło . Zapłacą inni sprzedawcy . Z Allegro jest jak z [edycja]. 😂
Tak samo nie mają swoich pieniędzy ale coraz chętniej i coraz więcej cudzych pieniędzy rozdają. A potem, podniosą prowizje (podatki) itp. Byle tłuszcza była zadowolona i nabijała statystyki i słupki w excellu żeby było co inwestorom pokazać.
I tak samo dokopują tym którzy tak naprawde na to wszystko pracują.
Cóż, nie sposób się z Tobą nie zgodzić.
Lubię przysłowie, "kto mieczem wojuje, od miecza ginie"
Jeżeli allegro tak się zachowuje, to my zachowujmy się tak samo 🙂
Ja przestałem już przyjmować zwrotu, w których klient nie dołączył oświadczenia o odstąpieniu (a 99% tego nie robi)
Taki mały pierwszy kroczek.
Mam gdzieś co powie allego, albo że dostanę negatywa. Dobrym sercem rodziny nie wykarmię.
z mojego doświadczenia na tym portalu będziesz miał szybko zablokowane konto
a argumenty podawane przez allegro nie będą miały nic wspólnego z polskimi przepisami czy też regulaminem allegro
dla twojego bezpieczeństwa radzę ci po takim zwrocie allegorowym pytać się Kupujących jakie są ich roszczenia
@RED Myślałem o tym. Jeżeli kupujący nie dopełni formalności, popełni błąd lub coś innego, co daje mi prawo do takiego a nie innego zachowania, swoją decyzję opieram na rozmowie z kupującym.
Zawsze w przypadku zwrotu wartego więcej niż kilka złotówek, pytam się kupującego jaki jest powód zwrotu.
Jeżeli kupujący zachowa się normalnie, to i ja nie robię problemów.
Jeżeli kupujący zacznie pyskować, to wytaczam wszystkie możliwe działa jakie tylko daje mi prawo.