Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uważajcie na Paulina Mullane padłam niestety na średnia kwotę oszukana Naszczescie po kolejnym mailu ze znów coś muszę wpłacić zorientowałam się ze coś jest nie tak ! Masakra na każdym kroku trzeba uważać
Zgłoś niezwłocznie do allegro to próba wyłudzenia.
Witaj la_nika;
Powiem szczerze, że podziękowanie za zgłoszenie kolejnej entej próby oszustwa jest już męczące ponieważ to nie zmienia ani o trochę stanu rzeczy. Problem w tym, że linia programowa serwisu umożliwia w łatwy, szybki i przyjemny sposób rejestrację/otwieranie nowych kont bez kontroli kto zacz jest. Serwisowi zależy na zdobywaniu nowych użytkowników, z których mogą mieć korzyść finansową więc ułatwia w sposób nieograniczony dostęp do ofert kupna/sprzedaży wystawianych produktów. Ale ten łatwy, szybki i przyjemny sposób zakładania nowych kont ma właśnie taki skutek, że wśród zwykłych ludzi stających się nowymi użytkownikami serwisu są rzesze oszustów, którzy zacierają tylko ręce na tak łatwy, szybki, przyjemny i nieograniczony sposób w dostępie do potencjalnych ofiar swoich niecnych celów. Wielokrotnie od początku 2020 r. czyli już ponad rok, zgłaszane były do serwisu alarmujące tego typu wiadomości, które pojawiały się na moim koncie ale w odpowiedziach na nie była lakoniczna wzmianka, że " pracujemy nad tym problemem". Jak widać problem jest w dalszym ciągu ten sam i " praca nad tym problemem" nie przyniosła żadnych zmian. I nie przyniesie w przyszłości zmian ponieważ interes serwisu jest ważniejszy niż interes bezpieczeństwa użytkowników. A każdy nowy użytkownik to potencjalny zysk a nie strata. Reasumując, do czasu jak serwis nie zmieni systemu i sposobu łatwego, szybkiego i przyjemnego rejestrowania nowych użytkowników na zdecydowanie wnikliwy, dokładny, szczegółowy a więc wolniejszy, utrudniony i mniej przyjemny, to będziemy otrzymywać kolejne takie wiadomości od oszustów. Przecież adresatami takich wiadomości jesteśmy my a nie serwis.
czy nadal jest na sprzedaż, proszę o kontakt na mój adres e-mail (ea5978430@gmail.com)
@Client:47091369, czy mogę Cię prosić o podanie loginu użytkownika lub załączenie zrzutu ekranu tej wiadomości?
Kolejna próba wyłudzenia, mail
lillazalewska20@gmail.com
do natychmiastowego zablokowania
Pozd
sebik2
@sebik2 dziekuję za Twoje zgłoszenie! Czy ta osoba pisała do Ciebie z konta o loginie Client:100903088? Zablokowaliśmy to konto, ale jeżeli pisała z innego to podaj proszę login.
Proszę o zablokowanie, właśnie prowadzę tę dziwną rozmowę, a widzę że osoba nawet maila nie zmieniła i we wszystkich tych postach jest ten sam adres gmail.
Nazywam się Bobretzky Jürgen, Chciałbym wiedzieć, czy Twój przedmiot nadal jest nienaruszony, jeśli tak, skontaktuj się ze mną na mój osobisty e-mail w celu omówienia prywatnych negocjacji ..... (bobretzkyjurgen1966@gmail.com)
To treść wiadomości
już to przerabiałem pierwszy Mail po polsku następne po angielsku, i temat że podeśle mi swojego Agenta Transportowego itd.
nr Klienta
Client:101034136
Allegro nie nadąża z blokowaniem tych kont lub ich skutecznie nie blokuje. Nie odpowiadaj na takie wiadomości, to próba oszustwa.
Pozdrawiam
Witam. Czy ten przedmiot jest nadal dostępny w sprzedaży? Czy cena podlega negocjacji? Uprzejmie odpowiedz bezpośrednio na mój e-mail tylko at.......alicese40@gmail.com Dziękuję za zrozumienie. Pozdrawiam.
Zgłaszaj: phishing@allegro.pl
Klient numer 102758018
Znowu kolejny kombinator szuka naiwnych - przekręt:
@p46 Dzięki za zgłoszenie, konto zablokowane.
I Kolejny oszust znowu szuka naiwnych - natychmiast zablokować!!!! Ten sam wklejony adres mailowy co był poprzednio!!!
@p46, zablokowaliśmy to konto, dzięki za sygnał. 🙂