Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam proszę o informację, kupujący zareklamował właśnie przedmiot kupiony ode mnie. Mam SMART-a i kupujący również, jaka jest procedura, czy koszty zwrotu przesyłki w zawiązku ze SMART-em są darmowe, co z prowizją ?
Będę bardzo wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
A konkretne pytanie?
@artmazur na Lokalnie to nie działa, kupujący musi Ci odesłać na własną rękę a jak uznasz reklamację musisz oddać mu co wpłacił + koszt odesłania, jak oddasz przez allegro co wpłacił automatycznie dostaniesz zwrot opłaty + przelew na konto za odesłanie, jak nie masz środków w allegro to całość oddaj na konto i podeślij im potwierdzenie powinni Ci zwrócić opłatę 🙂
Pieniądze za przedmiot są cały czas na koncie Allegro, prowizja również nie została jeszcze przeze mnie uregulowana. Czy kupujący musi w jakiś sposób dokonać reklamacji w systemie allegro. Jaka jest procedura, czy mogę zwrócić kupującemu pieniądze przez finanse allegro ?
Sorki za takie lamerskie pytania, ale nie sprzedaję często.
To reklamacja czy zgoda twoja i zwrot? Reklamacji w systemie allegro nie musi robić, może w jakikolwiek sposób ale jak to reklamacja to od odsyła na własny koszt a Ty po jej rozpatrzeniu zwracasz mu kosz odsłania i jak to reklamacja to nie dostaniesz zwrotu prowizji.
Generalnie jest to reklamacja, którą uznałem. Teraz jaka jest procedura, czy kupujący musi gdzieś w systemie allegro zgłosić reklamację, czy wystarczy, że wrócę pieniądze kupującemu przez system allegro i nie zostanie mi pobrana prowizja ?
Nie musi nigdzie w systemie odznaczać, zwróć mu środki i już.
A koszty zwrotu przesyłki to już indywidualna sprawa miedzy mną a kupującym ?
Tak jak uzgodnicie ale wg prawa po uznaniu reklamacji sprzedający je zwraca.
Ok wielkie dzięki za pomoc
🤣
a masz korespondencję z kupującym na wiadomościach allegro odnośnie zgłoszenia reklamacji i przyjęcia reklamacji tj wasze ustalenia żeby potem nie było jaj że jeden sobie dodał coś o czym drugi nie wie