anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odzyskanie pieniędzy

Client:59460379
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem płytę indukcyjną,jednak gdy przyszła do kupującego była zniszczona a tak dokładniej to paczka była zapakowana w karton,z jednej strony dodatkowo miała styropian,jendakże z drugiej  strony nie miała tego styropianu i właśnie z tej strony bez styropianu była zbita.Nie mam zdjeć przed wysyłką jak wyglądała płyta,zamawiałem ją jednakże, przez strone [edycja],która sprzedaje palety i kupiłem przedmioty które nie był zniszczone.Co mam zrobić w takiej sytuacji.Paczkę wysyłałem inpostem przez kuriera.

IMG_20250110_141113.jpg

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Monika__L
#17 Koryfeusz#

ty jesteś firmą?

 

oznacz moderatorów

Client:59460379
#7 Wielbiciel#

nie,osobą prywatną

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:59460379 Niech wówczas skalda, ale jak uznają ze źle spakowana!!

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:59460379 napiszę Ci, że ciężka sprawa. A ten styropiany powinien być z drugiej strony? Szkoda, że nie masz foto przed wysyłką. Inpost odrzuci reklamacje pewnie z powodu niewłaściwego zabezpieczenia.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

no ale nie kapuję. to producent tak pakuje? skąd ta płyta?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Monika__L z tekstu wnioskuje, że @Client:59460379 działa w dropie i tylko pośredniczy

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

no to ma regres do swojego sprzedawcy że tak mu spakował.

oznacz moderatorów

edos_2007
#10 Popularyzator#

Client:59460379 tak tu namieszałeś z tym opisem że ciężko się połapać co i jak. Skoro kupujący odebrał uszkodzoną to powinien ją reklamować u kuriera.

oznacz moderatorów

Client:59460379
#7 Wielbiciel#

Czyli powienienem,napisać kupującemu,że nie zwrócę pieniędzy, bo wina leży po stronie inpostu?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:59460379 Ty jako firma odpowiadasz za przesyłkę do chwile odebrania,więc Ty musisz wówczas sprawę rozwiązać, reklamacja u przewoźnika i dogadanie się z kupującym,  jak prywatny sprzedajacy to do chwili nadania, wówczas kupujący skalda rekalamcję.

oznacz moderatorów

Client:59460379
#7 Wielbiciel#

jestem osobą prywatną więc,reklamacja ma założyc kupujący do inpostu?

 

oznacz moderatorów

edos_2007
#10 Popularyzator#

Client:59460379 - napisał LEW433 - że jeśli jesteś osobą prywatną - sprzedającą to odpowiadasz za przesyłkę do momentu wysłania. Jak już wyślesz odpowiada kupujący a jeśli odebrał uszkodzoną paczkę to on reklamuje.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:59460379 tak patrzę na te zdjęcie słabo to widzę 🙁 

Kupujący podesłał Ci zdjęcie jak ona była zabezpieczona i czy wg. była?

oznacz moderatorów

Client:59460379
#7 Wielbiciel#

Wysłał mi tylko zdjęcie popsutej płyty,kilka zdjęć od kilku stron,ale nie konkretnie gdy ją rozpakowywał,napisał mi jeszcze że paczkę rozpakowywał przy kurierze

oznacz moderatorów