Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć ! Chciałem ostatnio sprzedać klawiaturę, która mi się nie spodobała. Znalazł się klient zapłacił została naliczona opłata za obsługę transakcji i wystarczyło sprzęt sprawdzić czy wszystko działa zapakować i wysłać. Na etapie "testów" znalazłem poważną usterkę w klawiaturze i musiałem poinformować nabywcę, że niestety nie dojdzie do wysłania sprzętu i zwrócę pieniądze. I tu pojawia się problem. Na Allegro lokalnie nie można normalnie zwrócić środków tylko są 2 opcje : albo czekasz z nabywcą i po 14 dniach on zgłasza się do programu ochrony kupujących albo przelew pieniędzy na prywatne konto w banku. Wybraliśmy 2 opcję żeby nie było problemów i pieniądze szybko wróciły do kupującego i czekam na wypłatę środków z allegro żeby je odesłać. Czy jest szansa na anulowanie tej opłaty, która została naliczona ? Sprzętu nie wyślę a pieniądze zostaną zwrócone jak najszybciej. Gdzie mogę ewentualnie prosić o anulowanie opłaty ?
@Client:80798190 O anulowanie opłaty możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Zrób to lepiej po zwrocie wpłaty, dołączając dowód jej zwrotu. Postaraj się też o jakiś dowód na rezygnację kupującego.