anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszust - jak sie go pozbyc i czy mam prawo do zwrotu prowizji?

olyka
#1 Nowicjusz#

Dzien dobry,

Zostałam ofiarą oszustwa. Po zakupie aparatu najpierw osoba sie w oogle nie odzywala a wybrala odbior osobisty i nie reagowala na moje wiadomosci. Poinformowałam ją w związku z tym o anulowaniu zamówienia. Potem ten sam oszust pisał do mnie na czacie łamaną polszczyzną i namawiał na wysyłkę za granicę za pobraniem. Oczywiście nie mam zamiaru tego wysyłać a do Allegro napisałam maila ze screenami z prosba o nie wystawianie prowizji za ta sprzedaz, poniewaz bylo to oszustwo. Niestety nie dostałam odpowiedzi od Allegro a oszust dalej pisze wiadomości. Boję się, że jak wystawię ponownie nową aukcje z tym samym sprzetem to znowu nabije mi kilkaset złotych prowizji a sprzetu i tak nie sprzedam, bo zablokuje mi aukcje i zmarnuje czas. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację ? Czy po przedstawieniu dowodów Allegro anuluje opłate za transakcje? Ile czeka się na odpowiedz z Allegro w takiej sprawie? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@olyka Cześć. 🙂 Konto kupującego zostało zablokowane, dostałaś od nas odpowiedź mejlową 4 marca (numer korespondencji 31810652). Jeśli nie możesz zlokalizować wiadomości, to sprawdź jeszcze w folderze SPAM. 

Opłata za obsługę transakcji została już zwrócona. Korektę znajdziesz tutaj:
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Podstawowe pytanie czy Allegro zwykłe czy Lokalne?

Na przyszłość nie udostępniaj odbioru osobistego ani płatności za pobraniem, nie będzie płatności - nie będzie naliczonej prowizji.

W sprawie zwrotu prowizji pisz tutaj

Jeżeli Allegro zwykłe to możesz klienta wpisać na tak zwaną Listę Nieaktywnych Kupujących. Znajdziesz w zakładkach.

oznacz moderatorów