Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący Miroslaw (edytowano) dwukrotnie nie zapłacił za zakupiony ten sam towar. Obawiam się, że jest to intencjonalne blokowanie mojej sprzedaży. Czy można zablokować tego klienta, tak żeby już nie mógł robić u mnie zakupów. Towar ma charakter jednostkowy, tzn. nie ma więcej egzemplarzy tego przedmiotu, zakup i niepłacenie usuwa go z obiegu.
(Zamówienie z dnia 01 Mar. 2023, 11:34 i Zamówienie z dnia 21 Lut. 2023, 20:31
Jak jesteś sprzedawcą firma dodaj go do moi nieaktywni kupujacy pod powodem ciągłego zamawiania i niepłacenia za towar, jeśli jesteś sprzedającym prywatnym to wklejasz jego login i oznaczasz moderatorki powinien wylapać bana za jajcarstwo ale nie ma pewnosci że nie założy innego konta
@hpdanka Cześć. 🙂 Sprawdziłam to konto i nie wygląda to na złośliwość. Klient może mieć zwyczajnie problemy z dokonaniem zakupu i opłaceniem zamówienia przez internet.
Czy kontaktowałeś się z nim w sprawie zakupów? Jeśli nie, to my możemy napisać do kupującego i zaproponować pomoc.