Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam wiadomości od kupującego o podanie adresu mail na który został wysłany link z potwierdzeniem zakupu.weszlam w ten link potwierdzajac tranzakcje kupna,miałam wejść na mój bank zalogować się I potwierdzić otrzymanie pieniędzy,w między czasie wyskoczyło kręcące się kuleczko i wiadomość że system w banku się zawiesił i że za chwilę zadzwoni do mnie pracownik banku.no tak się stało zadzwonił mężczyzna niby pracownik banku,przedstawił się,powiedział że rozmowa jest nagrywa i wyjaśnił że od osoby kupującej mój bank chce opłaty w wysokości 3000 zł zamiast 100zl.bo jest jakaś awaria systemu,nawet podał mi numer reklamacji jakby osoba kupującą się że mna kontaktowała,ale po chwili stwierdzil że już inny pracownik banku się skontaktował z kupującą i jest wszystko załatwiane,powiedział że muszę wejść na swoje konto i podać blika żeby transakcja została wstrzymana czy anulowana,nawet smsa dostałam z IKO o wstrzymaniu transakcji.pan z którym rozmawiałam był tak przekonujący tak ładnie mówił jak prawdziwy pracownik banku,że niestety dałam się oszukać na metodę oszustwa na blika na kwotę 2000 zł.kiedy tylko potwierdziłam kod blik tel się urwał a moje konto zostało wyczyszczone.całą sprawę zgłosiłam na policję i do swojego banku,ale pieniędzy niestety nie ma.niewiem co z tego wyniknie.sprawa świeża z wczoraj 02 marca 2024
Marne szanse, masz świeże doświadczenie w płatnościach? załatwili Cie jak nowicjusza, amatora, Tyle się wszędzie o tym mówi i pisze.
wiem,dałam się zrobić jak dziecko,opisałam sytuację ku przestrodze innym
Przykro, ale z odzyskaniem są mizerne szanse.