Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem, ponieważ klient rozpoczął płatność za zamówienie 02.12 ale do tej pory pieniądze nie trafił do mnie, dodatkowo wszelkie wiadomość wysyłane przez mnie z prośbą o zapłatę oraz o anulowanie zamówienia zostają bez echa. Wiem, że ja nie mogę anulować zamówienia i musi to zrobić kupujący ale mija już drugi tydzień i nie wiem co mam zrobić bo zamówienie wisi nadal na allegro z rozpoczętym statusem płatności. Kolejną sprawą jest iż owy klient nie uzupełnił również danych adresowych do wysyłki. Co mam zrobić z tym fantem ? jest początkującym sprzedawcą i mam do czynienia z taką sytuacją po raz pierwszy.
Kupujący na AL ma 5 dni na zapłacenie i nie ma obowiązku płacenia. Nie masz środków na koncie, nie wysyłaj.
Oczywiście, że nie wysyłam towaru ale co dalej ? gdzie zgłosić ? gdzie anulować to zamówienie ? jakie jest postępowanie w takim przypadku ? bo nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
@sklepgromi Allegro Lokalnie? Tam nic nie anulujesz. Po pięciu dniach bez zapłaty ogłoszenie już powinno Ci się odnowić automatycznie.
@sklepgromi Gdzie? Na Allegro Lokalnie? Tam ogłoszenie odnawia się po pięciu dniach bez wpłaty, a nie wisi przez 2 tygodnie.
Na zwykłym Allegro? Tam po 7 dniach bez wpłaty transakcja jest anulowana przez Allegro. Wystaw przedmiot ponownie.