Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z płatnością od klienta. Klient twierdzi, że zapłacił za zamówienie przelewem bankowym w niedzielę. Dziś jest już środa, a płatność ma nadal status: Rozpoczęta. Wiem, że po 5 dniach od zakupu, po nieopłaceniu sprzedaż zostanie anulowana. Co robić w takiej sytuacji?
Nic, nie masz środków na koncie nie wysyłasz towaru. Niech kupujący sprawdzi jaki ma status w zakładce" moje zakupy", chyba że jest to przelew tradycyjny wówczas trwa to ok 4 dni.😁
Czyli gdy płatność ma status „rozpoczęta” nie muszę wysyłać towaru?
@sklepOnliine nie, poczekaj proszę, aż będzie miała status "zakończona".
@sklepOnliine
Nie tylko nie musisz, ale nawet (w swoim własnym interesie): nie powinieneś.
@sklepOnliine Nie tylko nie musisz wysłać towaru, ale nawet nie powinieneś ponieważ nie masz środków na koncie.
@Lucky1415, zamówienie powinieneś realizować dopiero, gdy płatność będzie miała status "zakończona". Czy kupujący dysponuje potwierdzeniem wykonania przelewu?
Potwierdzenie dokonania przelewu zostało przesłane zdjęciem, które jest tak małe,że nic nie widać. Na drugim zdjęciu natomiast widać, że u Klienta w zakładce Moje zakupy płatność również jest rozpoczęta
@Lucky1415, w takim razie musisz poczekać. Dopóki płatność nie ma statusu "zakończona", nie powinieneś wysyłać zamówienia.
Klient pisze, że zapłacił z konta znajomej i że w mojej kwestii jest wyjaśnienie tego.
Nie daj się to on płaci to on musi wyjaśnić!
Do tego w dwóch wiadomościach prosił o kontakt telefoniczny podając dwa różne numery telefonu.
@Lucky1415, nie wysyłaj zamówienia, jeśli płatność ma status "rozpoczęta" lub "anulowana".
@Lucky1415 Jak konto znajomej,. to niech znajoma wyjaśnia w banku. Nikt poza nią nie dostanie żadnei informacji z banku. I niczego nie wysyłaj.
@Lucky1415 I jeszcze jedno. Choć by Ci wysłał 20 różnych potwierdzeń, w róznych formatach to nie reaguj na nie. Poczekaj na potwierdzenie dokonania płatności z Allegro.