anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność Rozpoczęta.

Lucky1415
#8 Zapaleniec#

Witam, mam problem z płatnością od klienta. Klient twierdzi, że zapłacił za zamówienie przelewem bankowym w niedzielę. Dziś jest już środa, a płatność ma nadal status: Rozpoczęta. Wiem, że po 5 dniach od zakupu, po nieopłaceniu sprzedaż zostanie anulowana. Co robić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Nic, nie masz środków na koncie nie wysyłasz towaru. Niech kupujący sprawdzi jaki ma status w zakładce" moje zakupy", chyba że jest to przelew tradycyjny wówczas trwa to ok 4 dni.😁

oznacz moderatorów

sklepOnliine
#8 Zapaleniec#

Czyli gdy płatność ma status „rozpoczęta” nie muszę wysyłać towaru?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepOnliine nie, poczekaj proszę, aż będzie miała status "zakończona". 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@sklepOnliine 
Nie tylko nie musisz, ale nawet (w swoim własnym interesie): nie powinieneś.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sklepOnliine  Nie tylko nie musisz wysłać towaru, ale nawet nie powinieneś ponieważ nie masz środków na koncie.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lucky1415, zamówienie powinieneś realizować dopiero, gdy płatność będzie miała status "zakończona". Czy kupujący dysponuje potwierdzeniem wykonania przelewu? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Lucky1415
#8 Zapaleniec#

Potwierdzenie dokonania przelewu zostało przesłane zdjęciem, które jest tak małe,że nic nie widać.  Na drugim zdjęciu natomiast widać, że u Klienta w zakładce Moje zakupy płatność również jest rozpoczęta

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lucky1415, w takim razie musisz poczekać. Dopóki płatność nie ma statusu "zakończona", nie powinieneś wysyłać zamówienia. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Lucky1415
#8 Zapaleniec#

Klient pisze, że zapłacił z konta znajomej i że w mojej kwestii jest wyjaśnienie tego.

oznacz moderatorów

ario872
#10 Popularyzator#

Nie daj się to on płaci to on musi wyjaśnić!

oznacz moderatorów

Lucky1415
#8 Zapaleniec#

Do tego w dwóch wiadomościach prosił o kontakt telefoniczny podając dwa różne numery telefonu.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lucky1415, nie wysyłaj zamówienia, jeśli płatność ma status "rozpoczęta" lub "anulowana".

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Lucky1415 Jak konto znajomej,. to niech znajoma wyjaśnia w banku. Nikt poza nią nie dostanie żadnei informacji z banku. I niczego nie wysyłaj.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Lucky1415 I jeszcze jedno. Choć by Ci wysłał 20 różnych potwierdzeń, w róznych formatach to nie reaguj na nie. Poczekaj na potwierdzenie dokonania płatności z Allegro.

oznacz moderatorów