anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PACZKOMAT za pobraniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mariczqq
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, klientka zamówiła u mnie produkt za ponad 1000 zł. Sposób płatności Allegro inpost za pobraniem. Nie miałam żadnej etykiety wysyłkowej było tylko napisane, abym samodzielnie z poziomu aplikacji inpost wysłała jej przedmiot. Tak też zrobiłam tylko teraz pytanie czy ona przy odbiorze będzie musiała zapłacić czy przez Allegro? I kiedy dojdą do mnie pieniądze 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Dostanie informacje że towar jest w paczkomacie i musi opłacić i dopiero dostanie kod odbioru.

oznacz moderatorów
Mariczqq
#7 Wielbiciel#

Nie dopisałam, że z poziomu aplikacji inpostu nie było nigdzie do zaznaczenia, że paczka będzie za pobraniem, ani że jest to paczka ściągnięta z Allegro…. Czyli nadalam ją po prostu na własny koszt, Pani jesCze nie odebrała paczki ale wole się ubezpieczyć co w wypadku gdy nie będzie chciała mi dobrowolnie przelać tych pieniędzy. 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Mariczqq Jeśli kupujący odbierze przesyłkę i nie będzie chciał Ci zapłacić jedyną drogą aby odzyskać pieniądze będzie pozew cywilny. Ewentualnie zgłoszenie sprawy na policję może skutecznie pobudzić kupującego do działania.
Nie wiem czy to się uda ale proponuję zadzwoń na infolinię INPOST, powiedz co się stało i spróbuj złożyć dyspozycję aby przesyłka wróciła do nadawcy.

oznacz moderatorów
pecela
#17 Koryfeusz#

Allegro InPost Paczkomat i InPost Paczkomat, to dwie różne usługi. Z poziomu aplikacji można nadać tylko przesyłkę InPost, a przesyłkę Allegro InPost nadaje się z poziomu Menedżera paczek po powiązaniu kont.

Ty nadałeś przesyłkę na swój koszt, bez opcji pobrania. Teraz możesz tylko prosić odbiorcę o zapłatę lub wycofać przesyłkę (do czasu odbioru przez klienta).

 

oznacz moderatorów
Mariczqq
#7 Wielbiciel#

Tak właśnie myślałam. Jak mogę wycofać przesyłkę - jest już umieszczona w paczkomacie odbiorcy.

oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Zadzwoń na infolinię i powiedz, że chcesz anulować przesyłkę, podadzą Ci adres mailowy na który trzeba wysłać takie zgłoszenie.

 

Tylko uważaj, bo po wysłaniu zgłoszenia napiszą do Ciebie, czy na pewno chcesz anulować - musisz potwierdzić!

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Mariczqq ,

dyspozycja zwrotu może zostać zrealizowana jedynie na wniosek Nadawcy.

W celu realizacji zlecenia proszę o:

- przesłanie dyspozycji na adres pomoc@inpost.pl (wiadomość powinna zostać wysłana z adresu e-mail Nadawcy powiązanego z przesyłką),

- zatytułowanie e-mail „Zwrot do Nadawcy”,

- podanie 24 cyfrowego numeru przesyłki.

Nadanie przesyłki za pobraniem nie jest możliwe za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej InPost, a jedynie za pomocą Managera Paczek InPost.

oznacz moderatorów