anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pani zakupiła używany telefon i po 2 miesiacach uzytkowania zada odemnie pokrycia kosztow naprawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
wieczok
#7 Wielbiciel#

Sprzedawalem telefon po gwarancji z wymieniona bateria. Pani po 2 miesiacach napisala ze jej sie telefon zaczal psuc, odpisalem jej zeby wyslal zdjecia jak to wyglada. Okazalo sie ze telefon upadl pare tygodni wczesniej a wyswietlacz dopiero zaczal sie psuc 1 dzien temu. Obecnie wymaga odemnie zwrotu kosztow naprawy. Sprzedalem sprawny telefon ktory sam uzytkowalem. Nie jestem przedsiebiorca 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@wieczok niezależnie od tego czy jesteś przedsiębiorcą, powinieneś rozpatrzyć reklamację klienta. Masz na to 14 dni od zgłoszenia. Decyzja pozostaje po Twojej stronie i nie ingerujemy w nią. Możesz zatem odrzucić reklamację, jeżeli towar był zgodny z umową, a wady, które zgłasza klient wynikają z błędnego użytkowania. Natomiast ważne jest zachowanie terminu 14 dni od zgłoszenia reklamacji, brak odpowiedzi w tym terminie może być traktowany jako jej uznanie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
toMCioPP
#12 Orędownik#

No i nie mów, że dałeś się jej zrobić w balona... 🤦‍

oznacz moderatorów
wieczok
#7 Wielbiciel#

Never. Allegro protect oddalo bez obciazania mojego konta

oznacz moderatorów
toMCioPP
#12 Orędownik#

To z kolej druga strona patologii. Dlaczego ktokolwiek ma ponosić koszty za błędy kupującego. Sam co jakiś czas kupuję na allegro. Telefon kupiony po ok. miesiącu zaczął mi mulić, resety nie pomogły, wymiana baterii też nic, ewidentnie coś z płytą, ale nie przyszłoby mi nawet do głowy, żeby po takim czasie i to z używanym sprzętem iść robić z siebie pajaca, gdzie to i tak nie było z mojej winy.

Dziwne czasy. 

oznacz moderatorów