Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Parę dni temu niejaki Hubert2423 kupił od emnie sprawną kartę rx 470 4 GB i stwierdził iż sama karta się popsuła, ja z niej korzystałem ponad rok i była sprawna w 100%. przed wysyłką oczywiście ją przetestowałem i chodziła dobrze. A on mi pisze że się popsuła . Jak nie umie podłańczać takich sprzętów to niech poprosi kogoś kto miał już doczynienia z kartami graficznymi. z tego co wnioskuje po jego opisie to musiał jąbytnio podkręcić albo żle podłończyć bo innej możliwości nie ma. Pozdrawiam i mam pytanie co w tej sytuacji robić?
@zaiwaniak W tej sytuacji musisz rozpatrzyć jego reklamację, którą złożył Ci na podstawie rękojmi. Rękojmia trwa 2 lata. Towar ma być sprawny w tym czasie, a za wady ujawnione odpowiada sprzedawca. To nie jest tak, że towar ma być sprawny i działający tylko w momencie wysyłki. Ma być sprawny i działający także po wysyłce.
Podłączać, a nie pdłańczać. Co to znaczy, jąbytnio? Zawsze tak źle piszesz? Nie dziwię się więc, że źle opisałeś kartę.