Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilkunastu dni prowadzę korespondencję mailową z konsultantami Allegro w sprawie niemożności wypłaty środków z PaYu. Kwota co prawda zostaje wypłacona ale w kolejnej sekundzie wraca do Allegro. Otrzymuję kolejno powiadomienia, że usługa została poprawnie zaakceptowana, następnie, że jednak nie, otrzymuję linki na które nie da się logować, później, że jednak nie trzeba się logować bo wypłaty są aktywne. Czy ktoś może miał podobną sytuację.
@NEWLINE1 przykro mi z powodu Twoich problemów z aktywacją konta. Konsultuję to z odpowiednim działem, opisałam dokładnie Twój problem i mam nadzieję, że wkrótce otrzymamy odpowiedź jak go rozwiązać.
Gdy tylko czegoś cię dowiem, wrócę tutaj.
Jesteście Państwo bardzo mili, ale do tej pory skończyło się tylko na obietnicach i nie rozwiązało to problemu, a faktura za korzystanie z platformy jest już wystawiona.