Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
licytujący prosi o anulowanie sprzedaży po wygranej licytuacji. Pan Grzegorz napisał że w dzień po wygranej licytuacji dowiedział się że muzeum w którym pracuje ulega likwidacji, traci źródło utrzymania i nie stać go na inwestowanie w hobby. Co ja mogę zrobić w tej sytuacji?
A zapłacił? jak nie to nic a jak zapłacił to musisz podjąć decyzję, jak wzięli prowizję to piszesz o jej zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Nie zapłacił, a licytacja zakończyła się w okresie, kiedy miałem promocję na sprzedaż bez prowizji.
Problem jest w tym że aukcja jest w zakładce "Zakończone" jako "Poczekaj, aż kupujący wybierze metodę dostawy i/lub opłaci zakup". Wolałbym zmienić status tego wpisu, bo trudno jest mi np. wystawić jeszcze raz ten przedmiot, skoro teoretycznie, Pan Grzegorz, może mi sfinalizować zakupu i oczekiwać dostawy towaru.
Nie widzę nigdzie w interface opcji na anulowanie sprzedaży wystawionej jako licytacja. Jakby to było "kup teraz", to prawdopodobnie kupujący mógłby anulować sprzedaż.
Kupujący ma 5dni na opłacenie, nic z tym nie zrobisz, jak nie zapłaci to aukcja się wznowi. Jak masz pewność że nie zapłaci możesz wystawić od nowa.
Dzięki, tego właśnie szukałem. Poczekam bez problemu 5 dni na wygaszenie okna finalizacji zakupu przez sprzedającego.
@AquilaN ogłoszenie wznowi się automatycznie po 5 dniach jeśli nie zostanie opłacone, więc możesz poczekać jeszcze kilka dni, albo sam wystawić je ponownie jeśli masz pewność, że kupujący rezygnuje.