Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam możliwości pobrania etykiety - czy to bubel Allegro czy blokada ?
@pujann a jaką metodę transportu wybrał kupujący i czy zapłacił?
Kupujący zapłacił za produkt i przesyłkę
Nie piszę o anulowanych tylko o opłaconej i potwierdzonej do wysyłki !!! Jak ktoś nie chce pomóc
@pujann etykiety mają status anulowanych, widzę też, że zwróciłeś wpłatę kupującemu za te zamówienia.
Czy oprócz tej Moniki która nie odpowiada na temat - jest kompetentna osoba na Allegro ?
@pujann miło, że tym razem podałeś informację o którą przesyłkę chodzi. Czy mógłbyś jeszcze napisać co się dzieje gdy klikasz "pobierz etykietę"? Czy aplikacja ma włączone odpowiednie uprawnienia? W systemie etykieta wygląda prawidłowo, a problem z jej pobraniem najprawdopodobniej wynika z ustawień na Twoim urządzeniu.
Po naciśnięciu na pobierz nic się nie dzieje
@pujann sprawdzałeś czy etykieta nie została pobrana? (nie zawsze pojawia się komunikat, gdy tak się dzieje) Czy próbowałeś pobrać ją za pomocą przeglądarki? Czy masz aktualną wersję aplikacji?
Jak pobrana???
Jakie przeglądarki???
@pujann możesz skorzystać z przeglądarki internetowej (nie wiem z jakiej korzystasz np. Chrome, Firefox), zalogować się do Allegro Lokalnie i spróbować pobrać etykietę w ten sposób.
Trudno mi pomóc jeśli udzielasz mi takich odpowiedzi - "jak pobrana???" czasami zdarza się tak, że nie ma informacji o pobraniu dokumentu, a jest on w folderze pobrane na telefonie.
Czy sprawdziłeś czy tak się nie stało w tym przypadku?