Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie jestem przedsiębiorcą i sprzedałem używany telefon, którego stan opisałem w opisie i dodałem wiele zdjęć dokładnie pokazujących stan.
Telefon zakupił ktoś trudniący się "naprawą" telefonow, co wynikało już z loginu i do czego się przyznał. Otworzył dyskusję, w której usiłował mi wpierać, że są jakieś plamy. Dodał zdjęcie, na którym nic takiego nie widać, nie różniło sie od moich. Pomyślałem, że wykręci sobie wyświetlacz, odeśle mi jakiś uszkodzony i jeszcze odzyska pieniądze
Próbowałem skłonić allegro do przeczytania treści, weryfikacji zdjęć, ze względu na moje obawy. W odpowiedzi allegro nakazało "rozpatrzenie" zwrotu w 24 h, gdzie nie miałbym możliwości odbioru telefonu i byłbym skazany na łaskę kupującego i cud, że wyśle go i dojdzie w mniej niż 24h.
Allegro całkowicie zlało temat, a odpowiedzi wyglądały jakby pisał je bot. Do tego jeszcze wyskoczyła propozycja allegro protect. I co teraz? Allegro mnie obciaży? Co teraz z towatem i co gdyby kupujący zrobił jak pisałem na początku? Ten serwis to jakaś żenada z poziomu ochrony od strony sprzedaży.
@KMICHALCH jesteś prywatnym sprzedającym, więc nie musisz przyjmować zwrotów, ale kupujący zgłosił reklamacje, a taką nawet jako prywatny sprzedający musisz rozpatrzyć. Możesz ją uznać lub odrzucić. To tego dotyczyła wiadomość na temat 24h, poprosiliśmy o wydanie uzasadnionej decyzji reklamacyjnej, czego niestety nie zrobiłeś.
W dyskusji zamieść proszę decyzję reklamacyjną (odnoszącą się do reklamacji, a nie zwrotu, którego nie było).
W niektórych przypadkach możemy przyznać rekompensatę, ale nie obciążać sprzedającego jej kosztem, każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, dlatego nie jestem w stanie odpowiedzieć, jak będzie w tym przypadku, jeśli kupujący zdecyduje się złożyć wniosek.
@la_nika serwis Allegro zarządał od sprzedającego wydania decyzji reklamacyjnej w ciągu 24 godzin?
@komis-bell może być to już po 14 dniach skoro wskoczyła opcja protect, więc raczej idą mu na rękę i dali czas na odrzucenie reklamacji co by mogli z czystym sumieniem odmówić wypłaty odszkodowania 😄
@kostas11 @No czuję że tak właśnie było ale jak sam wiesz - konsultanci potrafią zaskoczyć 🙉
jak zwykle automat allegro wypluł z siebie jakąś bzdurę, sprzedawca czuje się szykanowany i zastraszany
czym jest cyt:
W odpowiedzi allegro nakazało "rozpatrzenie" zwrotu w 24 h, gdzie nie miałbym możliwości odbioru telefonu i byłbym skazany na łaskę kupującego i cud, że wyśle go i dojdzie w mniej niż 24h.
Złożył reklamację i należało ja rozpatrzyć, skoro złożył wniosek do AP to minęło 14dni, należało napisać że nie odesłał więc odrzucasz reklamację.