Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry. Czy moge prosic o pomoc allegro w dyskusji ktora toczy sie od 5 sierpnia w sprawie sprzedazy przezemnie plyty glownej z procesorem?
@jaroo1334 Tak, poprosiłam już o wypowiedź naszego pracownika w tej dyskusji.
Nadal nie ma zadnego stanowiska allegro ws. Tego co napisalem w dyskusji.
Czy allegro jest poważne?! Co wy robicie?!
Koleś odesłał mi zupełnie inna płytę główną z innym procesorem, najprawdopodobniej jest ona uszkodzona. Posiadam filmy z otwarcia paczki i zdjęcia, a jednak mimo wszystko w dyskusji dotyczącej konfliktu, oddało pieniądze w ramach Allegro Protect?! Przecież to jest ewidentne oszustwo i wyłudzanie pieniędzy jak i towaru.
Taka była odpowedz allegro:
"Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 350,00 PLN.
Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.
Wiadomość dla kupującego
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z których opłacono zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie."
Dlaczego dajecie się oszukać i to jeszcze po ponad miesiecznej batali?! Przecież tak tego nie można zostawić, koleś bezkarnie może oszukiwać ludzi a WY nic z tym nie robicie? Jakieś żarty.
Posiadam filmy które udowadniają jego oszustwo, co wysłał w paczkomacie, w tym samym kartonie w którym ja wysłałem mu towar.
Wstawiam jeszcze zdjęcie procesora(na górze sprzedany, na dole ten który dostałem, taka sama sytuacja z płytą główną, na górze ta która sprzedałem a na dole tą która dostałem):
nikt ci nie broni iść na policję i zgłosić podejrzenie oszustwa art 286kk na pewno kupującemu zrobi się ciepło pod tyłkiem
Pewnie, że pójdę. Dziwi mnie, że allegro daje się robić w konia, mimo tak oczywistych dowodów na oszustwo.
@jaroo1334 ja ci powiem więcej ty byś został obciążony ap jeślibyś nie odpowiadał w dyskusji nie dość że wyłudzenie i oszustwo to jeszcze byś się nie mógł obronić bo jest jakiś chory 24h system odpowiedzi
Mnie i tak najbardziej szokuje to, że dają się okraść i nie robią z tym nic. Koleś weźmie kasę i ma dodatkowo dość świeży (działający) sprzęt. Chore...
Jak dokladnie opiszesz transakcję oraz napiszesz co się zrypało to możemy ci doradzić odpowiednie paragrafy z kc i uk
Ja jestem sprzedajacym. Gosc odemnie kupil plyte po 10 dniach stwierdzil ze nie dziala i kombinuje a od allegro mam zero wsparcia, a przedewszystkim brak mozliowsci poproszenia o pomoc. Mimo, ze on caly czas prosi o pomoc. A jak ja napisalem zeby poprosil odemnie o allegro to robi na zlosc i nie prosi o pomoc.
@jaroo1334 a po co Ci allegro ??? zgłasza reklamację, poproś o odesłanie sprawdź co i jak, oddaj kasę lub napraw i tyle, a jak sprawna lub uszkodzona przez kupującego odrzuć reklamację za towar dopowiadasz do 2 lat 🙂
@jaroo1334 ustal stan faktyczny w dyskusji
1 plyta po dostawie dzialala czy nie, czy padla po 10dniach
2 czy sprzedales jako firma czy prywatny i czy na allegro czy na lokalnie
3 na rozpatrzenie reklamacji masz 14dni od 1 zgloszenia mozesz to zrobic zdalnie np na podstawie zdjec lub wymagac odeslania do ciebie jak nie odesle odrzucisz bo nie mogles sie zapoznac z uszkodzeniem towaru
Towar sprzedalem jako uzywany. Sam go kupilem nowy w 2019 roku a przestalem go uzywac w grudniu 2022. Jak zmienialem sprzet sprzet dzialal a przed wysylka towar sprawdzal brat w swojej firmie.
Pomoc mi jest potrzebna bo gosc kreci i to dosc mocno.
1 czy w treści oferty pisałeś wylączam rękojmię jak nie odpowiadasz 2 lata za towar
2 czy masz dowód na działanie płyty przed wysyłką np film test plyty programem etc
3 czy plyta nie dzialala zaraz po doreczeniu czy potem przestala bo to wazne
@jaroo1334 kręci bo pewnie chce wyrwać kasę, poproś o odesłanie na reklamację a jak tego nie zrobi w dyskusji napisz przed upływem 14 dni od zgłoszenia reklamacji że ją odrzucasz z powodu braku towaru do sprawdzenia, jak tego nie zrobisz to allegro wypłaci kasę za Ciebie i doliczy Ci do salda, pewnie dla tego kupujący pisze i kręci, napisz że czekasz na odesłanie towaru !!!
@jaroo1334 i myślisz, że allegro Tobie pomoże ? Allegro ma gdzieś sprzedawców, pomaga głównie kupującemu, więc nie licz na specjalne traktowanie.
Jesteś prywatnym sprzedającym więc jak kupujący składa reklamację to się do niej odnieś, rozpatrzyć reklamacje musisz, nie wiesz czy produkt jest sprawny czy nie każ odesłać kupującemu.