anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PONOWNIE DOKONAŁ U MNIE ZAKUPU PODEJRZANY KLIENT.

Maxim_03
#1 Nowicjusz#

Proszę o zablokowanie konta

Lynn Lynn

tel: 666 666 765

e-mail: walterlisa521@gmail.com

Rozmawiałam wczoraj z o nim z Waszym konsultantem i zapewnił mnie , że jest zablokowany. Dzisiaj w nocy ponownie dokonał zakupu. Proszę go zablokować skutecznie i nie naliczać mi prowizji, za tę transakcję tak samo jak i za poprzednią kupioną przez tego samego boota. Oby dwie tranzakcje dotyczyły tego samego komputera.

Jak mam wstawić komputer, żeby to się nie powtarzało? W przeciwnym razie nie ma sensu wystawianie przedmiotów na Allegro?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Maxim_03 Cześć. Jest to inne konto, niż poprzednio i również zostało zablokowane, a opłata anulowana. Przykro mi, że takie sytuacje mają miejsce. Wciąż pracujemy nad tym, żeby było ich coraz mniej. Spróbuj wystawić komputer bez opcji "płatność przy odbiorze" 

oznacz moderatorów

Rufin1203
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, na moim koncie również dokonał zakupu.  Proszę o anulowanie opłat za sprzedaż i promowanie przedmiotu

Kupione przez Client:115852575

dzisiaj, 05:57

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rufin1203 Konto zostało zablokowane. W sprawie opłat napisz przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów