anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prawa sprzedawcy na allegrolokalnie

Client:48362737
#1 Nowicjusz#

Witam Wszystkich 

Jakiś czas temu sprzedałem aparat fotograficzny w pełni sprawny. Po prawie 3 dniach od odbioru kupujący raptownie twierdzi że lampa błyskowa mu nie działa w aparacie. Rzekomo zaniósł aparat do serwisu i okazało się że niby był zalany… gdzie aparat był wykorzystany rzadko 2-3 razy na wakacjach e hiszpani i Włoszech gdzie temperatura przekraczała 30 stopni więc nie było szans żeby go zamoczyć. W dodatku jak dzwoniłem do firmy producenta to poinformowali mnie że jeżeli aparat byłby zalany to napewno by się nie włączył. Podejrzewam że albo sam go zamoczył aby go oddać albo mu upadł… 
Czy muszę muszę przyjąć zwrot aparatu z którym nie wiadomo co się działo prawie 3 dni … 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:48362737 Nie musisz przyjmować zwrotu, ale musisz rozpatrzyć reklamację a takowa mamy tu, masz na to 14dni, możesz uznać albo nie możesz rozpatrzyć na odległość albo prosić o odesłanie w celu jej rozpatrzenia. Możesz zaproponować inne rozwiązanie np. obniżenie ceny.

oznacz moderatorów

Client:48362737
#1 Nowicjusz#

Z tym że nie chce płacić za naprawę aparatu wiedząc że wysłałem mu go w pełni sprawny. Skoro go do mnie odeślę i oddam do serwisu to kto mi odda kasę za naprawę… na obniżkę ceny również nie bardzo chce się zgodzić bo taki aparat kosztuje 2500 a kupił za 1200… i ma tylko 2 tys ujęć gdzie na allegro są po 1500 które mają 40 tys ujęć … 

oznacz moderatorów