anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prawa sprzedawcy

feelkah
#1 Nowicjusz#

Kupujący nie chce współpracować w sprawie złożonej przez niego reklamacji. Nie chce wysłac zdjęć produktu. Przed wysyłką sprzęt był sprawny. Jakie są prawa sprzedawcy w przypadku, gdy kupujący twierdzi, że sprzęt nie działa ale nie chce tego udokumentować? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@feelkah Kupujący ma prawo do reklamacji towaru, ale musi go odesłać. Na słowo nie masz powodów mu wierzyć.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@feelkah  Bez udokumentowania - nie ma reklamacji. Jak wyśle, wtedy musisz rozpatrzeć ( pozytywnie, negatywnie - Ty decydujesz) ale musisz mieć o co się oprzeć - czytaj widzieć powód reklamacji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@feelkah  Kupujący ma prawo złożyć reklamację a ty musisz ja rozpatrzyć, Możesz na odległość, możesz uznać reklamację,możesz nie uznać, możesz częściowo i zwrócić cześć kasy albo możesz naprawić

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

napisać człowiekowi, że do rozpatrzenia reklamacji potrzebny jest przedmiot

oznacz moderatorów

ZakupoweKonto7
#9 Pomysłodawca#

Ostatnio "w modzie" jest reklamowanie towaru a potem mail "ja to sobie sam naprawię za 100 zł bo mi się tego nie opłaca odsyłać, wyślij pieniądze"

Chce zareklamować ? Musi odesłać. Nie ma innej opcji.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@feelkah Gdy kupujący złoży reklamację, masz 14 dni na jej rozpatrzenie. Jeśli kupujący nie chce odesłać przedmiotu, a Ty nie możesz z tego powodu podjąć decyzji, to powinieneś przed upływem tych 14 dni reklamację pisemnie odrzucić - w przeciwnym razie zostanie ona uznana i trzeba będzie spełnić żądania kupującego.

oznacz moderatorów