Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie chce współpracować w sprawie złożonej przez niego reklamacji. Nie chce wysłac zdjęć produktu. Przed wysyłką sprzęt był sprawny. Jakie są prawa sprzedawcy w przypadku, gdy kupujący twierdzi, że sprzęt nie działa ale nie chce tego udokumentować?
@feelkah Kupujący ma prawo do reklamacji towaru, ale musi go odesłać. Na słowo nie masz powodów mu wierzyć.
@feelkah Bez udokumentowania - nie ma reklamacji. Jak wyśle, wtedy musisz rozpatrzeć ( pozytywnie, negatywnie - Ty decydujesz) ale musisz mieć o co się oprzeć - czytaj widzieć powód reklamacji.
@feelkah Kupujący ma prawo złożyć reklamację a ty musisz ja rozpatrzyć, Możesz na odległość, możesz uznać reklamację,możesz nie uznać, możesz częściowo i zwrócić cześć kasy albo możesz naprawić
napisać człowiekowi, że do rozpatrzenia reklamacji potrzebny jest przedmiot
Ostatnio "w modzie" jest reklamowanie towaru a potem mail "ja to sobie sam naprawię za 100 zł bo mi się tego nie opłaca odsyłać, wyślij pieniądze"
Chce zareklamować ? Musi odesłać. Nie ma innej opcji.
@feelkah Gdy kupujący złoży reklamację, masz 14 dni na jej rozpatrzenie. Jeśli kupujący nie chce odesłać przedmiotu, a Ty nie możesz z tego powodu podjąć decyzji, to powinieneś przed upływem tych 14 dni reklamację pisemnie odrzucić - w przeciwnym razie zostanie ona uznana i trzeba będzie spełnić żądania kupującego.