anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o anulowanie opłat za transakcję - sprzedaż stołu

Client:131809112
#1 Nowicjusz#

Sprzedaż została zrealizowana na platformie Allegro, a płatność została ustawiona na opcję "za pobraniem". Niestety, klient nie odebrał przesyłki, co skutkowało jej zwrotem do mnie.

Posiadam potwierdzenie od kuriera, że paczka z zamówionym stołem została zwrócona do mnie, co stanowi dowód na to, że transakcja nie została zrealizowana. Z tego powodu chciałbym prosić o anulowanie prowizji za tę sprzedaż, ponieważ nie doszło do finalizacji transakcji z winy kupującego.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:131809112, w pierwszej kolejności skontaktuj się w tej sprawie z kupującym. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:131809112
#1 Nowicjusz#

kupujący twierdzi , że ktoś mu się włamał na konto i to zamówił . Gdy odzyskał konto napisał do mnie wiadomość ,że nie przyjmie paczki 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:131809112 Musisz uzyskać od kupującego oświadczenie o odstąpieniu od umowy i mając takie oświadczenie napisz przez formularz kontaktowy o anulowanie opłaty.

Na przyszłość - nie wystawiaj ofert z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze ani z wysyłką za pobraniem.

oznacz moderatorów