Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaż została zrealizowana na platformie Allegro, a płatność została ustawiona na opcję "za pobraniem". Niestety, klient nie odebrał przesyłki, co skutkowało jej zwrotem do mnie.
Posiadam potwierdzenie od kuriera, że paczka z zamówionym stołem została zwrócona do mnie, co stanowi dowód na to, że transakcja nie została zrealizowana. Z tego powodu chciałbym prosić o anulowanie prowizji za tę sprzedaż, ponieważ nie doszło do finalizacji transakcji z winy kupującego.
@Client:131809112, w pierwszej kolejności skontaktuj się w tej sprawie z kupującym.
kupujący twierdzi , że ktoś mu się włamał na konto i to zamówił . Gdy odzyskał konto napisał do mnie wiadomość ,że nie przyjmie paczki
@Client:131809112 Musisz uzyskać od kupującego oświadczenie o odstąpieniu od umowy i mając takie oświadczenie napisz przez formularz kontaktowy o anulowanie opłaty.
Na przyszłość - nie wystawiaj ofert z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze ani z wysyłką za pobraniem.