Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący kliknął kup teraz, sprzedaż się rozpoczęła, ale wystąpił problem z płatnością. Nie wiem jaki - kupujący przysyła mi screeny z komunikatem "płatność się nie powiodła". Poprosiłem go o ponowienie wpłaty, ale on twierdzi, że nadal są błędy nie może zrealizować płatności. Prosi mnie o anulowanie sprzedaży i ponowne wystawienie przedmiotu - nadal chce go kupić.
Co mogę w tej sytuacji zrobić? Nie chcę zapłacić ponownie prowizji i stracić jednej darmowej wysyłki w ramach Smart.
Czy w przypadku jeśli kupujący zgodzi się na wpłatę tradycyjnym przelewem, będę mógł w jakiś sposób skorzystać z wysyłki Smart?
Proszę o pomoc.
Z poważaniem
Sebastian P.
@spiech Sprzedawca nie może "anulować sprzedaży". To klient musi anulować zamówienie.
@spiech Cześć Sebastian. Żadnych problemów technicznych z płatnością obecnie nie obserwujemy. Wystawienie ponownie tej samej oferty niczego nie zmieni. Prawdopodobnie jest to problem z bankiem/kontem kupującego lub klient nie potwierdza płatności w aplikacji.
Zasugeruj kupującemu skorzystanie z innej metody płatności. Może spróbować skorzystać z karty lub szybkiego przelewu.
Jeśli sprzedaży dokonasz poza Allegro, to nie ma możliwości, żebyś skorzystał z wysyłki w ramach Smart.
Dzięki za odpowiedź Olu. Przekazałem to kupującemu i odpisał, że nie ma pola do wyboru formy płatności. Wczoraj jak kliknął w kup teraz i rozpoczął płatność, to nie miał możliwości przejścia dalej i wyboru metody płatności. Podobnie jest teraz jak próbuje dokończyć płatność. Twierdzi, że to nie jest jego pierwszy zakup i że zawsze było ok, a teraz jest taki problem i nie ma możliwości przeprowadzenia tej płatności. Wygląda to na jakiś błąd techniczny.
Możemy spróbować anulować zakup, ale on pyta jak to zrobić, bo nie widzi nigdzie takiej opcji.
Please help 🙂
@spiech Rozumiem, dziękuję za doprecyzowanie. Na Allegro Lokalnie nie ma możliwości anulowania zakupu. Możesz spróbować wystawić przedmiot ponownie, chociaż mam pewne przypuszczenia, że to może być wina przeglądarki/aplikacji kupującego.
Myślę, że dobrym pomysłem będzie, jeśli kupujący sam się z nami skontaktuje, prześle zrzuty ekranu i pokaże, gdzie dokładnie pojawia się problem. Jeśli masz taką możliwość, to zaproś go proszę tutaj, na Gadane lub do skorzystania z innej formy kontaktu (rozmowa telefoniczna, chat, mail, messenger etc.) tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=30f4afcc-bf70-46f5-adc2-b8a51b2b8bb3&subjectId=f4531873-e.... Pomożemy mu dokończyć płatność.
Dziękuję, przekażę.
Sebastian