anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem techniczny z wpłatą od kupującego - co robić?

spiech
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Kupujący kliknął kup teraz, sprzedaż się rozpoczęła, ale wystąpił problem z płatnością. Nie wiem jaki - kupujący przysyła mi screeny z komunikatem "płatność się nie powiodła". Poprosiłem go o ponowienie wpłaty, ale on twierdzi, że nadal są błędy nie może zrealizować płatności. Prosi mnie o anulowanie sprzedaży i ponowne wystawienie przedmiotu - nadal chce go kupić.
Co mogę w tej sytuacji zrobić? Nie chcę zapłacić ponownie prowizji i stracić jednej darmowej wysyłki w ramach Smart.
Czy w przypadku jeśli kupujący zgodzi się na wpłatę tradycyjnym przelewem, będę mógł w jakiś sposób skorzystać z wysyłki Smart?
Proszę o pomoc.

Z poważaniem
Sebastian P.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@spiech Sprzedawca nie może "anulować sprzedaży". To klient musi anulować zamówienie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@spiech Cześć Sebastian. Żadnych problemów technicznych z płatnością obecnie nie obserwujemy. Wystawienie ponownie tej samej oferty niczego nie zmieni. Prawdopodobnie jest to problem z bankiem/kontem kupującego lub klient nie potwierdza płatności w aplikacji.

Zasugeruj kupującemu skorzystanie z innej metody płatności.  Może spróbować skorzystać z karty lub szybkiego przelewu. 

ko_alka_0-1671180906182.png

Jeśli sprzedaży dokonasz poza Allegro, to nie ma możliwości, żebyś skorzystał z wysyłki w ramach Smart. 

oznacz moderatorów

spiech
#1 Nowicjusz#

Dzięki za odpowiedź Olu. Przekazałem to kupującemu i odpisał, że nie ma pola do wyboru formy płatności. Wczoraj jak kliknął w kup teraz i rozpoczął płatność, to nie miał możliwości przejścia dalej i wyboru metody płatności. Podobnie jest teraz jak próbuje dokończyć płatność. Twierdzi, że to nie jest jego pierwszy zakup i że zawsze było ok, a teraz jest taki problem i nie ma możliwości przeprowadzenia tej płatności. Wygląda to na jakiś błąd techniczny.

Możemy spróbować anulować zakup, ale on pyta jak to zrobić, bo nie widzi nigdzie takiej opcji.

Please help 🙂

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@spiech Rozumiem, dziękuję za doprecyzowanie. Na Allegro Lokalnie nie ma możliwości anulowania zakupu. Możesz spróbować wystawić przedmiot ponownie, chociaż mam pewne przypuszczenia, że to może być wina przeglądarki/aplikacji kupującego.

Myślę, że dobrym pomysłem będzie, jeśli kupujący sam się z nami skontaktuje, prześle zrzuty ekranu i pokaże, gdzie dokładnie pojawia się problem. Jeśli masz taką możliwość, to zaproś go proszę tutaj, na Gadane lub do skorzystania z innej formy kontaktu (rozmowa telefoniczna, chat, mail, messenger etc.) tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=30f4afcc-bf70-46f5-adc2-b8a51b2b8bb3&subjectId=f4531873-e.... Pomożemy mu dokończyć płatność.  

oznacz moderatorów

spiech
#1 Nowicjusz#

Dziękuję, przekażę.

Sebastian

 

oznacz moderatorów