Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałam anulować zamówienie, które złożył i opłacił u mnie kupujący. Niestety z powodu problemów logistycznych jestem zmuszona anulować zamówienie. Rozmawiałam z kupującym i został o tym fakcie poinformowany.
Zgodnie z informacjami z pomocy Allegro chciałam anulować zamówienie i odesłać pieniądze do kupującego (Zapłacił za pomocą AllegroFinanse). Niestety nie widzę tego zamówienia w zakładce "Zamówienia".
Zamówienie jest jedynie widoczne w zakładce "Zamówienia od kupujących" i nie mogę w żaden sposób zmienić tego zamówienia.
@KlaudiaF1104 A to na lokalnie kupił?
@KlaudiaF1104 Jeżeli na allegro lokalnie to musisz zwrócić z własnego konta bankowego a z Allegro Finanse zlecić wypłatę na swoje konto
Dziękuję, a co w takim przypadku z prowizją Allegro, która została naliczona?
@KlaudiaF1104 Sprzedający nie może anulować opłaconych zakupów.
Na Lokalnie musisz się porozumieć z kupującym i oddać mu wpłatę zwykłym przelewem, przez Allegro nie oddasz. O zwrot prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.