anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z anulowaniem zamówienia od kupującego.

MAMY ROZWIĄZANIE!
KlaudiaF1104
#1 Nowicjusz#

Witam,

Chciałam anulować zamówienie, które złożył i opłacił u mnie kupujący. Niestety z powodu problemów logistycznych jestem zmuszona anulować zamówienie. Rozmawiałam z kupującym i został o tym fakcie poinformowany. 

Zgodnie z informacjami z pomocy Allegro chciałam anulować zamówienie i odesłać pieniądze do kupującego (Zapłacił za pomocą AllegroFinanse). Niestety nie widzę tego zamówienia w zakładce "Zamówienia". 

Zamówienie jest jedynie widoczne w zakładce "Zamówienia od kupujących" i nie mogę w żaden sposób zmienić tego zamówienia. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:44052296
#21 Demiurg#

@KlaudiaF1104  A to na lokalnie kupił?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@KlaudiaF1104  Jeżeli na allegro lokalnie to musisz zwrócić z własnego konta bankowego a z Allegro Finanse zlecić wypłatę na swoje konto

oznacz moderatorów
KlaudiaF1104
#1 Nowicjusz#

Dziękuję, a co w takim przypadku z prowizją Allegro, która została naliczona? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@KlaudiaF1104 Sprzedający nie może anulować opłaconych zakupów.

Na Lokalnie musisz się porozumieć z kupującym i oddać mu wpłatę zwykłym przelewem, przez Allegro nie oddasz. O zwrot prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów