Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,czy można jakoś wrócić do ponownego wygenerowania etykiety? Ta,która teraz wygenerowalam okazała się zła i Paczkomat nie chce mi jej przyjąć... Czy można ją usunąć tak,żeby można było ponownie wygenerować właściwa etykietę ?
@katarynka669, widzę, że chodzi o Allegro Lokalnie - paczkomat nadawcy i odbiorcy jest taki sam. Jeśli chcesz, mogę usunąć tę etykietę i stworzysz ją ponownie. 🙂
Jeżeli płacisz za przesyłkę do Paczkomatów przez Allegro opłata jest naliczana po wykonaniu usługi. Niewykorzystana etykieta jest anulowana automatycznie. Usuń numer złej etykiety z zamówienia i wygeneruj nową.
Nie da się wygenerować drugiej etykiety do tego samego zamówienia bez anulowania poprzedniej.
Przykład
Bardzo dziękuję, już nadałam przesyłkę i normalnie ja opłaciłam bo nie mogłam sobie inaczej poradzić a koniecznie chciałam ją wysłać szybko bo wyjeżdżałam ... Ale dziękuję serdecznie ,w razie gdyby coś takiego znów mi się przydarzyło będę wiedziała do kogo napisać 🙂