Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Grupowicze,
Mam problem z jednym kupującym na allegro lokalnie, ponieważ założył dyskusje o zwrot pieniędzy a na 90% jest to wyłudzenie. Facet nie chce podesłać dokładnych zdjęć tego co otrzymal, robi sobie prywatne wypady w moja stronę i twierdzi, że otrzymal towar inny niż zamawiał. Jak do tego podejdzie allegro? Jakie jest rozwiązanie dla tej sytuacji?
Pozdrawiam
To jest reklamacja. Musisz ją rozpatrzeć w ciągu 14 dni. Jeżeli kupujący nie przyśle zdjęć, to 14 dnia ją odrzuć z powodu braku zdjęć. Pilnuj terminu!.
I odpowiadaj w dyskusji!
Dziękuję za pomoc. Ponieważ klient cały czas odbiega od tematu, nie robi tego o co proszę, tylko czyni zarzuty w moja stronę w każdej wiadomości.