anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym, który nie chce pójść na kompromis

RozekGroszek
#2 Obserwator#

Witam, Mam problem z kupującym. Wystawiłem aukcje dla konkretnej osoby o czym napisałem w opisie. Przedmiotem aukcji jest projekt plakatu do druku (graficzny, niefizyczny). Wystawiłem go na allegro dlatego, że jestem początkującym grafikiem (nie skończyłem jeszcze studiów więc nie mogę inaczej tego załatwić) a wasza polityka kupującego pozwala na udokumentowane i bezpieczne zakupy. Pomimo tego, iż załączyłem jako zdjęcie obrazek, który tylko osoba wtajemniczona może rozpoznać, kupił go ktoś inny. Nie zauważyłem tego faktu i na podany adres email wysłałem ten projekt wraz z potwierdzeniem autentyczności. Proponowałem tej osobie kompromis w tym nieporozumieniu. Zaproponowałem, że zwrócę pieniądze jeżeli on usunie projekt z komputera. On uważa, że jestem oszustem, i że kupił inny przedmiot, chce zgłosić sprawę na policję. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji. Nie chce mieć problemów z prawem ani nikogo oszukiwać a aukcje wystawiałem w dobrej wierze. Czy w ogóle powinienem zwracać te pieniądze, jeżeli wysłałem kupującemu na email projekt plakatu
Kwota zakupu 1300zł

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Jak wystawiasz to musisz się liczyć ze może ktoś kupić inny . należało to np zrobić w nocy(mniejsze szanse żeby ktoś inny kupić niż zainteresowane osoby) teraz nie do końca wiem czego kupujący oczekuje od Ciebie ?

oznacz moderatorów

RozekGroszek
#2 Obserwator#

Właściwie w opisie nie ma nic o tym co jest przedmiotem aukcji ponieważ dany projekt przedstawia nóż z gry komputerowej a na zdjęciu jest bezdomny (specjalnie dałem tak ironiczne zdjęcie aby nikt inny przypadkiem tego nie zakupił). Kupujący myśli, że kupił nóż przedmiot w grze i pomimo tego, że próbuje mu przetłumaczyć, że zaszło nieporozumienie to idzie w zaparte iż jestem oszustem. Co powinienem zrobić?

oznacz moderatorów