Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wystawiłam trawy na sprzedaż .Kobieta zrobiła zakup i po otrzymaniu pac,ki stwierdziła iż zakupiła nie takie trawy jakie by chciała ,oczywiści zdjęcia i sadzonki zgodne z zamówieniem .Zgłosiła sprawę na alegro co mam robić dalej .nr oferty to Oferta: 890fdd54-6bbd-4bf4-9b38-f4e5475ac857.Bardzo proszę o pomoc.
@Psipazurek odrzuć reklamację skoro pisze nie takie jakie chciała tzn że sama się pomyliła i kupiła i zasiała nie to co chciała niech sobie kupi następnym razem to co trzeba. To co wysłane jest zgodne z opisem
@Psipazurek Poślij na bambus (to też trawa) > prawdopodobnie licz się z dyskusją > a co powie Allegro tego "najstarsi górale nie wiedzą"
Dyskusja była baba na.olna ciągle piszę głupoty żąda od alegro protect przestałam odpisywać gdyż niewidzę swojej w tym winy przecież widziała zdjęcie i widziała co kupuje .Od alegro cisza.coś tam pisali o prawach konsumenckich.
@Psipazurek A sprzedałaś jako osoba prywatna czy firma?
@Psipazurek odrzuć tą reklamację powód odrzucenia towar zgodny z zdjęciami i opisem oferty, w ofercie powinno być uwzględnione wyłączenie jako sadzonki więc nie ma prawa zwracać. A do allegro odpisz że ustawa konsumencka nie chroni kupującego przed skutkami własnych błędów zakupowych i w ofercie widziała dokładnie co kupiła, a że pomyliła oferty to ona ma problem, a nie ty i nie zgadzasz się na zwrot, a reklamację odrzucasz jako bezzasadną
Dziękuję tak też napisałam.
@Psipazurek Masz 14dni na ustosunkowanie się do reklamacji od chwili jej złożenia- to ważne i w tym czasie jeżeli oferta jest zgodna z opisem i taki towar był, reklamację odrzucasz i uzasadniasz że wszystko było zgodne tylko kupujący się pomylił.
Dziękuję tak też zrobiłam .
@Psipazurek a to byly nasiona czy sadzonki? Ona stiwerdziła, że nie takie , jak już jej wyrosly? Aż jakoś nie wyobrażam sobie takiej reklamacji.
To były sadzonki Turzycy zimozielonej ,kupującą chciała dokupić z białym paskiem ale niezauważyła że to inna odmiana bez paska białego i zgłosiła reklamację I zarządała zwrotu pieniędzy.
@Psipazurek Po pierwsze odrzuć reklamację > to jej wina, że nie czyta aukcji tylko kupuje na "widzimisie" > a w dyskusji musisz odpowiadać, tylko spokojnie > inaczej Allegro przyzna jej AP, a potem Ciebie obciąży > cały czas możesz powtarzać to samo > opis i zdjęcia były prawidłowe, to wina kupującej > czyli widziały gały co brały (tylko tego już nie pisz)
A wyrosło to co było opisane w ofercie?