Problem z potwierdzeniem zamówienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystawiłam do sprzedania przedmiot na Allegro lokalnie, osoba zamówiła i niby zamowienie opłacone, przyszło mi na maila wiadomość,żeby kliknąć „potwierdź”,ale kiedy tam klikam to albo jest problem z otwarciem strony,a jak podałam tam dane konta mimo że prawidłowe,to poskutkowało zablokowaniem kont bankowych.W czym tu może być problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96019445 Bo to przekręt > próba wyłudzenia dostępu do konta > ciesz się, że Ci zablokowało dostęp, bo pewnie byś już została bez pieniędzy > dzwoń do banku > wyjaśniaj > zmieniaj dane do logowania.
Niczego nie klikaj w takich sms-ach. Jak klient zapłaci to zobaczysz to > https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
do banku zadzwonię na spokojnie,dobrze że konto puste było.Dzięki za odpowiedź,będę wiedzieć nastepnym razem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96019445 Dla pewności przeskanuj swoje urządzenie programem antywirusowym, ostrożność nie zaszkodzi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na szczęście już odblokowane konta,dzwoniłam do banku wszystko wyjaśnione.Tez mi powiedzieli że prawie bym padła ofiarą oszustwa.Dobrze że nie podałam danych i zablokowało wcześnie.Teraz na przyszłość ostrożnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To próba oszustwa, jak kupujący zapłaci to środki masz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?dateFrom=2023-05-13&dateTo=2023-...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96019445 Cześć. Nigdy nie podawaj swoich danych logowania do banku!!
Nie wysyłamy żadnych mejli z koniecznością potwierdzenia zamówienia. Od razu dla bezpieczeństwa skontaktuj się ze swoim bankiem i ustalcie dalsze kroki w tej sytuacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzwonilam,już wszystko w porządku,Dziekuje za pomoc .To konto to Maciej (Client:47472033)