Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam ważne pytanie. Sprzedałem dziś ipad i Apple Pencil, jako komplet na Allegro lokalnie. Niestety, zauwazylem ze Pencil się uszkodził przez co nie jest sprawny, wiec napisałem do pana ze zwrócę mu pieniądze (opcji anulowania nie ma). Natomiast pan jest bardzo agresywny i natarczywy. Co w takiej sytuacji zrobić?
@asek1995 Dogadać się, najlepsze wyjście. Zwrócić możesz tylko po wypłacie na swoje konto, następnie prosisz kupującego o jego nr. konta i mu zwracasz kasę.
Oto chodzi, iż próbuje, ale pan nie tylko mnie wyzywa, ale nęka wiadomościami cały dzień. Nie pasuje mu zwrot kosztów, nic mu nie pasuje. Też myślałem, ze opcja zwrotu wpłaconych pieniędzy jest najlepsza, a w tej sytuacji nie wiem
@asek1995 Zapewne otworzy spór i będziesz mógł wszystko wyjaśnić, powiedz mu że i tak się skończy tym, że otrzyma zwrot.
Dziękuje ślicznie za zainteresowanie tematem i odpowiedz!
Zadam jeszcze pytanie.. kupujący otworzył spór, nic do niego nie trafia, zgodził się na anulowanie zamówienia i przelew, ale zażądał teraz, 10 min później już chce towaru, za chwile chce obniżenia ceny, generalnie nienormalna sytuacja. Co z tym fantem robić? Czy czekać na odpowiedz moderacji allegro w załączonym sporze?
@asek1995 trzymaj cały czas wersje że przedmiot uległ uszkodzeniu (nie nadaje się do naprawy) i nie możesz go wysłać i że chcesz zwrócić pieniądze. Raczej zwrotu opłaty transakcyjnej nie odzyskasz.
Dziekuej bardzo. Prawdę mówiąc najbardziej mi zależy na zakończeniu sytuacji, chce zwrócić pieniądze, lecz do pana nic nie dociera. Dziękuje za radę, tak zrobię, serdecznie pozdrawiam!