anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja Pay u

Client:89413360
#7 Wielbiciel#

Cześć, chciałbym zapytać się jak wygląda proces weryfikacji. Robię już ją 3 raz i dalej nic się nie dzieje. Zależy mi na czasie bo klient kupił ode mnie przedmiot, którego już nie posiadam i chciałbym mu zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:89413360 Niepotrzebnie robisz to 3 raz, wszystkie dane konta na ALL i konta bankowego muszą być takie same: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89413360 skonsultowałam Twoje zapytanie. Przelewy24 zostały zweryfikowane w lutym, natomiast przelew weryfikacyjny do PayU wykonałeś dopiero dzisiaj i teraz ten operator musi zweryfikować wypłaty, ponieważ środki są na saldzie PayU. Może to zająć do trzech dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:89413360
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź, ale nie do końca tak jest, ponieważ próbowałem już wcześniej weryfikować konto i nic z tego nie wyszło. Weryfikowałem jeszcze w lutym.

oznacz moderatorów