Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, chciałbym zapytać się jak wygląda proces weryfikacji. Robię już ją 3 raz i dalej nic się nie dzieje. Zależy mi na czasie bo klient kupił ode mnie przedmiot, którego już nie posiadam i chciałbym mu zwrócić pieniądze.
@Client:89413360 Niepotrzebnie robisz to 3 raz, wszystkie dane konta na ALL i konta bankowego muszą być takie same: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...
@Client:89413360 skonsultowałam Twoje zapytanie. Przelewy24 zostały zweryfikowane w lutym, natomiast przelew weryfikacyjny do PayU wykonałeś dopiero dzisiaj i teraz ten operator musi zweryfikować wypłaty, ponieważ środki są na saldzie PayU. Może to zająć do trzech dni roboczych.
Dziękuje za odpowiedź, ale nie do końca tak jest, ponieważ próbowałem już wcześniej weryfikować konto i nic z tego nie wyszło. Weryfikowałem jeszcze w lutym.