anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wpłatą od klienta, nie widoczna

criscarcomponent
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, klient zakupił u mnie towar, prowizja została pobrana ale "wpłaty" fizycznie nie ma, nie widać w historii ani nic, od 2 dni czekam na telefon od allegro, niestety bez powodzenia, również zgłosiłem, tak samo nie dostałem odpowiedzi, proszę o pomoc moderatorów, pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@criscarcomponent poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

criscarcomponent
#7 Wielbiciel#

Witam, 15545645367

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jaki sposób kupujący płacił?

oznacz moderatorów

criscarcomponent
#7 Wielbiciel#

rozmawiałem to mówił że wpłata odrazu poszła od niego, a druga sprawa że jest opłacone 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@criscarcomponent to jest numer oferty, ale domyślam się, że chodzi o zamówienie nr 16067451-8224-11ef-9e5c-059a2f247e39, kupujący opłacił je w ramach Allegro Pay Business, pieniądze za sprzedaż tą metodą otrzymujesz bezpośrednio na konto. Płatność jest realizowana zwykłym przelewem. Czas księgowania przelewu tradycyjnego to 1-2 dni robocze – w tym czasie środki zostaną odnotowane na Twoim rachunku.
Potwierdzeniem zapłaty jest status płatności Opłacone w zakładce Zamówienia. 
Zapłatę za towar znajdziesz na rachunku bankowym, który został przez Ciebie wskazany do wypłat na Allegro. Nadawcą przelewu będzie dostawca usługi Allegro Pay Business: obecnie to firma PragmaGO S.A. W tytule przelewu znajdziesz numer zamówienia, na przykład „Płatność za zamówienie nr 999”.
Na fakturze sprzedaży wskaż swoje dane, łącznie z numerem rachunku bankowego. Podaj też bieżącą datę płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów