anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłatą

sikorka96
#8 Zapaleniec#

Witam, 

mam zablokowane wypłaty środków. Zawsze działało to automatycznie. 
Ja do Was wpłacam prowizje od razu i oczekuje wzajemności. 

Proszę o pilna interwencję!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sikorka96 Czy zmieniałaś numer rachunku do wypłat? Jeśli tak, to w takiej sytuacji konieczna jest ponowna weryfikacja i z tego co widzę w PayU jest ona w trakcie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sikorka96
#8 Zapaleniec#

Nic nie było zmieniane. Numer jest od lat ten sam. Po prostu po blokadzie wypłat. Zrobiłem co tylko było można - stąd ta weryfikacja payu.

Problem wyszedł z Waszej strony bez jakichkolwiek zmian z mojej strony.

oznacz moderatorów

sikorka96
#8 Zapaleniec#

Taki mam komunikat: Przepraszamy! Mamy chwilowe problemy techniczne z wypłatami pieniędzy z Allegro Finanse. Jeśli masz ustawione wypłaty automatyczne co 1 dzień, w wyniku błędu możemy je robić co godzinę. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Jeśli chcesz uniknąć automatycznych wypłat co godzinę, włącz wypłaty na żądanie w zakładce Ustawienia wypłat. Przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

sikorka96
#8 Zapaleniec#

I jeszcze jak niżej:

 

Jeśli nie zaktualizujesz swoich danych, wstrzymamy Twoje wypłaty z Allegro Finanse.

Aby zaktualizować dane:

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
  2. W sekcji PayU kliknij [przejdź do PayU].
  3. Prześlij skan lub zdjęcie tylnej strony dowodu osobistego albo strony paszportu ze zdjęciem.

Dane zaktualizujesz na potrzeby naszego operatora płatności - PayU. Jest to zgodne z ustawą.
Weryfikacja może potrwać do 7 dni roboczych. Po zaakceptowaniu dokumentu przez operatora komunikat zostanie usunięty automatycznie z Twojego konta Allegro.

oznacz moderatorów

sikorka96
#8 Zapaleniec#

Zbieracie środki na święta kosztem użytkowników? Zupełnie niezrozumiała dla mnie sytuacja

i to w dodatku bez jakiejkolwiek informacji z Waszej strony. Wypłaty wstrzymane i już... 

Rozumiem, że prowizje od sprzedaży 5-10% to wciąż za mało? Idziecie po 100%?

PROSZĘ O NIEZWŁOCZNE ZWOLNIENIE I PRZELEW ŚRODKÓW!!!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sikorka96 Zaktualizuj swoje dane w zakładce Ustawienia wypłat zgodnie z wyświetlaną informacją. 

oznacz moderatorów

sikorka96
#8 Zapaleniec#

Już to zrobiłem. Szkoda, że nigdzie nie było informacji aby to zrobić - tylko blokada płatności i ani widu ani słychu. Dodatkowo w dobie szybkich przelewów i kredytów, rozumiem, że będziecie temat weryfikować i ciągnąć sprawę przez kolejne kilka dni - blokując już od 4 grudnia moje środki!!!

Macie dane użytkowników - telefony, emaila i jak trzeba ściągnąć prowizję to kontakt jest ale w drugą stronę widzę, że macie użytkowników w głębokim poważaniu. Tak trudno, takiej firmie jak Wasza wysłać SMS lub Email  w tak istotnej sprawie? 

OCZEKUJĘ WERYFIKACJI W DNIU JUTRZEJSZYM I NIEZWŁOCZNEGO PRZELANIA ŚRODKÓW!!!

Tyle lat wzorowej współpracy a tutaj taki babol!!! 

Po Allegro się takiej lipy nie spodziewałem 😞

Rozumiem, że obniżacie standardy... Szkoda

oznacz moderatorów