Problem z wypłatą

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam zablokowane wypłaty środków. Zawsze działało to automatycznie.
Ja do Was wpłacam prowizje od razu i oczekuje wzajemności.
Proszę o pilna interwencję!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sikorka96 Czy zmieniałaś numer rachunku do wypłat? Jeśli tak, to w takiej sytuacji konieczna jest ponowna weryfikacja i z tego co widzę w PayU jest ona w trakcie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie było zmieniane. Numer jest od lat ten sam. Po prostu po blokadzie wypłat. Zrobiłem co tylko było można - stąd ta weryfikacja payu.
Problem wyszedł z Waszej strony bez jakichkolwiek zmian z mojej strony.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taki mam komunikat: Przepraszamy! Mamy chwilowe problemy techniczne z wypłatami pieniędzy z Allegro Finanse. Jeśli masz ustawione wypłaty automatyczne co 1 dzień, w wyniku błędu możemy je robić co godzinę. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Jeśli chcesz uniknąć automatycznych wypłat co godzinę, włącz wypłaty na żądanie w zakładce Ustawienia wypłat. Przepraszamy za niedogodności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jeszcze jak niżej:
Jeśli nie zaktualizujesz swoich danych, wstrzymamy Twoje wypłaty z Allegro Finanse.
Aby zaktualizować dane:
- Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat.
- W sekcji PayU kliknij [przejdź do PayU].
- Prześlij skan lub zdjęcie tylnej strony dowodu osobistego albo strony paszportu ze zdjęciem.
Dane zaktualizujesz na potrzeby naszego operatora płatności - PayU. Jest to zgodne z ustawą.
Weryfikacja może potrwać do 7 dni roboczych. Po zaakceptowaniu dokumentu przez operatora komunikat zostanie usunięty automatycznie z Twojego konta Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zbieracie środki na święta kosztem użytkowników? Zupełnie niezrozumiała dla mnie sytuacja
i to w dodatku bez jakiejkolwiek informacji z Waszej strony. Wypłaty wstrzymane i już...
Rozumiem, że prowizje od sprzedaży 5-10% to wciąż za mało? Idziecie po 100%?
PROSZĘ O NIEZWŁOCZNE ZWOLNIENIE I PRZELEW ŚRODKÓW!!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sikorka96 Zaktualizuj swoje dane w zakładce Ustawienia wypłat zgodnie z wyświetlaną informacją.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już to zrobiłem. Szkoda, że nigdzie nie było informacji aby to zrobić - tylko blokada płatności i ani widu ani słychu. Dodatkowo w dobie szybkich przelewów i kredytów, rozumiem, że będziecie temat weryfikować i ciągnąć sprawę przez kolejne kilka dni - blokując już od 4 grudnia moje środki!!!
Macie dane użytkowników - telefony, emaila i jak trzeba ściągnąć prowizję to kontakt jest ale w drugą stronę widzę, że macie użytkowników w głębokim poważaniu. Tak trudno, takiej firmie jak Wasza wysłać SMS lub Email w tak istotnej sprawie?
OCZEKUJĘ WERYFIKACJI W DNIU JUTRZEJSZYM I NIEZWŁOCZNEGO PRZELANIA ŚRODKÓW!!!
Tyle lat wzorowej współpracy a tutaj taki babol!!!
Po Allegro się takiej lipy nie spodziewałem 😞
Rozumiem, że obniżacie standardy... Szkoda