Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Jestem początkujący jeśli chodzi o sprzedaż na Allegro lokalnie, aczkolwiek ogarniam wszystko co i jak ( a przynajmniej tak mi się wydawało do niedawna). Problem jaki mam dotyczy jednej z moich aukcji. Mianowicie wystawiłem na sprzedaż zestaw głośników ( używany i uszkodzony ) ale w opisie zawarłem wszystkie informacje odnośnie uszkodzeń i stanu faktycznego przedmiotu. Aukcja się zakończyła po wyznaczonym czasie, przedmiot został wylicytowany i wszystko wyglądało dobrze. Do czasu gdy po 4 dniach od zakończenia, napisałem wiadomość do kupującego iż nie dokonał wpłaty ani nie skontaktował się ze mną w celu ustalenia szczegółów ( nie stricte do użytkownika, tylko w wiadomości od Allegro która się zaczynała od słów: "Sprzedałeś przedmiot przez licytacje za 150zł ". ) Po czym dostałem od niego odpowiedź której nie mogę tu przytoczyć ponieważ zawiera treści przez ogół uznane za obraźliwe, ale ogółem wyszło że on nie licytował nic, a ja jestem chorym poje**m. Aukcja sama się wznowiła nie wiem czemu, a w/w użytkownik znów w niej ( chyba ) licytuje. Teraz moje pytanie a nawet trzy: dlaczego zostałem zmieszany z błotem jeśli aukcja od początku do końca przebiegła regulaminowo oraz dlaczego przedmiot sprzedany został ponownie wystawiony bez mojej zgody i wiedzy, i gdzie i do kogo w serwisie powinienem zgłosić moją sprawę celem wyjaśnienia ?
Jeśli rozpocząłem temat w złym dziale przepraszam i proszę o przeniesienie tam gdzie powinien się on znaleźć. Pozdrawiam.
Na Lokalnie zawiera się umowy warunkowe, a warunkiem jest zapłata w ciągu 5 dni. Jeśli kupujący nie zapłaci, licytacja wznawia się automatycznie z ceną wywoławczą. Zmieszanie z błotem możesz zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=70d99e7b-80c7-411c-bb2f-1ea90a88d7e8 Inne pytania o Allegro Lokalnie możesz zadać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a