Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła herbaciarki przez allegro lokalnie i pisze że wyskakuje jej jakiś błąd płatności, a u mnie w statusie pojawia sie transakcja nieopłacona wystawiłam towar drugi raz i znowu jest to samo, ogólnie jest kilka nieopłaconych transakcji co się dzieje i jak to rozwiązać
A wszystko w ofercie jest ustawione prawidłowo?
Ale co np , sprzedaje często i nigdy mi się to nie zdażyło
@marzena-kubis nie mamy innych zgłoszeń na ten temat. Wcześniejsze płatności od innych kupujących były albo niedokończone albo ich status to w trakcie, ponieważ jest to przelew tradycyjny, który może księgować się do 5 dni. Natomiast trudności dotyczą tylko tej jednej kupującej, więc najprawdopodobniej są to problemy, które powinna wyjaśnić z bankiem lub skontaktować się z nami za pomocą tego formularza.