Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jak wygląda kwestia allegro lokalnie:
Produkt (czyt. głośniki komputerowe) są w pełni sprawne. Dwa małe głośniczki nie mają podstawki, gdzie WIDOCZNE jest to na zdjęciu. W opisie nie było tego zawartego, bo opisu po prostu nie było. Czy kupujący ma wtedy prawo żądać zwrotu pieniędzy wraz z opłaceniem kuriera przez sprzedającego?
EDIT
Dodam też, że ma on dokładnie te same głośniki swoje, ale zepsute i boję się, że mógłby coś z moimi zrobić przed odesłaniem ich (mineły już ponad 24h od odebrania paczki)
@Olixnt Opis powinien być, tym bardziej, że były braki. Należało jasno zaznaczyć - brak podstawek. Reklamację klienta możesz uznać lub odrzucić. Jeśli uznasz, zwracasz wszystkie koszty, także koszt odesłania sprzętu. jeśli odrzucisz, klient może otworzyć spór lub zgłosić wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to przeważnie oznacza spory kłopot dla sprzedawcy.
@Olixnt Zwrotu nie musisz przyjmować, reklamację z tytułu niezgodności musisz przyjąć i rozpatrzyć, jak uznasz, musisz zwrócić całe koszty wraz z przesyłką.
@Olixnt kupujący reklamuje czy chce zwrócić ?
Chce zwrócić w ramach reklamacji.