Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W związku z trwającą akcją #zkątanakonto wystawiłem kilka przedmiotów, jednak po upływie regulaminowych 7 dni nie dostałem zwrotu prowizji ani promocyjnych monet.
Po napisaniu wiadomości do allegro w tej sprawie dostałem promocyjne monety, nie dostałem jednak odpowiedzi na moje zgłoszenie ani zwrotu prowizji.
Fakt otrzymania monet jest dla mnie równoznaczny z tym, że spełniłem wszystkie wymogi regulaminu, dlatego oczekiwałbym również zwrotu prowizji
Czy ktoś miał taką sytuację, lub jest w stanie powiedzieć w jakiej formie sprzedający otrzymuje wspomniany zwrot prowizji?
@wilq-x, bardzo Cię przepraszam za brak odpowiedzi w korespondencji mejlowej. Weryfikuję tę sprawę - gdy dowiem się czegoś więcej, dam znać. 🙂
@wilq-x, otrzymałam informację, że zwrot prowizji zostanie przyznany dzisiaj. 🙂
@mr_oma dziękuję za informacje, niestety nie wydarzyło się to w dniu wczorajszym
@wilq-x, ponownie Cię przepraszam - nie powinno tak być. Już działam w tej sprawie.
@mr_oma bardzo dziękuję za pomoc i zaangażowanie w sprawę, zwrot prowizji faktycznie został przyznany.
Pytanie jeszcze, czy teraz zwroty prowizji do konca trwania promocji będą już realizowane automatycznie, czy trzeba będzie jeszcze prosić o pomoc? 🙂
@wilq-x, nie musisz się z nami kontaktować - zwroty prowizji będą następowały raz w tygodniu do końca trwania promocji. 🙂
Gdybyś miał jakiekolwiek problemy lub wątpliwości w tej sprawie - daj znać, chętnie pomogę. 😊