Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kliknął "Kup Teraz" z formą paczkomat za pobraniem.
Dzień później ten kupujący rezygnuje zakupu (poprzez wiadomość na allegro lokalnie).
Prowizja za sprzedaż obciążyła moje konto.
Moje wiadomości do allegro w tej sprawie pozostają bez odpowiedzi.
Minęło 10dni, saldo jest wciąż obciążone prowizją.
Czy jest jakiś sposób, aby to zgłosić skutecznie do allegro?
Przez ten formularz pisałeś? https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Załączyłeś jakiś dowód na rezygnację kupującego?
Sprawdź spam. Jeśli nic nie ma, poczekaj jeszcze albo napisz ponownie.
Wysłałem już trzy wiadomości poprzez formularz kontaktowy, załączam screen wiadomosci od kupującego - zero odzewu. skrzynka pusta, folder spam również. Obsługa dramat.
@maly_bdg Wg regulaminu AL to jest oplata transakcyjna "bezzwrotna".
@maly_bdg Po pierwsze: nie oferuj pobraniówek. Po drugie nie oferuj pobrania i odbioru osobistego na allegro Loklanie bo od razu naliczają wtedy opłatę transakcyjną ( nie prowizję). Teoretycznie bezzwrotną. Ale jezeli masz odstąpienie przez Kupujacego w wiadomościach - napisz do nich przez kontakt z prośbą o zwrot. Czasem zwracają.
Niektórzy tu piszą że, czasem zwracają "prowizję" na Al, ale jeszcze nikt tu tego nie potwierdził.Jak z Bydgoszczy to zwracają (żart).