Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałbym zgłosić sprawę dotyczącą naliczenia prowizji za sprzedaż, która w rzeczywistości nie doszła do skutku.
Dotyczy oferty sprzedaży klucza aktywacyjnego, która została wystawiona jakiś czas temu. Niestety nie zauważyłem, że oferta nadal była aktywna, mimo że klucz został już wcześniej wykorzystany. Kupujący dokonał zakupu, ale po kontakcie z mojej strony zrozumiał sytuację – transakcja została anulowana za porozumieniem stron i bez jakiejkolwiek finalizacji czy wysyłki produktu.
Mimo to naliczona została prowizja w wysokości 6,32 zł. Uprzejmie proszę o anulowanie tej opłaty, ponieważ sprzedaż faktycznie nie miała miejsca.
Z góry dziękuję za zrozumienie i pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Tutaj napisz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
załącz info od klienta, ze transakcja nie doszła do skutku.
Może raczej pomiń informację, że sprzedałeś coś czego nie miałeś, bo Allegro może nie chcieć zwrócić prowizji.