Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Sprzedałem na allegro lokalnie produkt. Kupujący wybrał opcje dostawy "odbiór osobisty". Po niedługim czasie dostałem telefon, że Pani, która kupiła znalazła inną ofertę i musi zrezygnować. Ja niestety zostałem z prowizją 40zł do zapłacenia. Co mam zrobić w danej sytuacji.
Pozdrawiam
Ta opłata zgodnie z regulaminem nie jest zwracana po wybraniu odbioru osobistego. Postaraj się pozyskać od kupującej informację pisemną, że zrezygnowała - wtedy możesz spróbować napisać do Allegro w sprawie zwrotu tej opłaty, zamieszczając dowód braku finalizacji; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Jeśli załatwię pisemna oświadczenie, jak procentowo wygląda szansa na zwrot prowizji?
@tomek6516 jest szansa 🙂 indywidualnie rozpatrujemy każdy wniosek.